Tuesday 2 April 2013

EKSKLUSIF !!! SENARAI CALON PAS KEDAH DIDEDAHKAN !!! MAMPUIHHH HANGPA




Alamak, macamana aku boleh dapat senarai calon Pas Kedah ni?? Padahal Azizan baru saja habaq 2,3 hari lepas nak umum senarai calon depa bila bubar Parlimen..

Tapi senarai lengkap depa dah ada kat aku..huhu..Serabut jugak aku tengok senarai calon calon depa, yang dah jadi YB la ni pakat lompat habis pi tempat lain..Awat jadi lagu tu?? Servis depa kat rakyat tak habis lagi tiba tiba nama naik kat kawasan lain..Yang bestnya nama nama yang duk nak kerat Azizan ada yang lekat ada yang tak lekat..


Aku tak tau la apa akan jadi kalau Azizan dah umum senarai calon kali ni..Dah tentu penyokong kuat YB YB yang duk ada sekarang ni akan mengamuk sakan..Kalau tak percaya tengok lah..Aku boleh sebut 1 per 1 calon depa kalau aku nak, tapi bagi sikit masa lagi aku dedah gambar penuh senarai calon depa..

Cuma aku nak tanya pemimpin Pas yang duk mesyuarat pasai calon calon tu..betui ka dak gambar ni dari dokumen hangpa..Sebab senang sangat nak curi..hehehehe

1 comment:

worldLORD said...

Jangan kena tipu udah.....PR meme femes laku gitu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive