Friday 5 April 2013

MAT SABU !!! WELKAM TO PARLIMEN SYIAH !! #TukarKedah #PRU13


Semalam Mat Sabu mengesahkan bahawa beliau akan bertanding di Kedah, namun merahsiakan Parlimen mana yang akan bertanding.. Tetapi ramai yang sudah jangka bahawa Mat Sabu akan ke Pendang kerana beliau sebelum ini telah lama berkempen ikut jalan belakang mengunakan pengaruh syiah di Pendang..

Kekerapan Mat Sabu ke Pendang selama ini nampaknya membuahkan hasil..Baru baru ini juga Mat Sabu telah menyewa rumah dan adakan kenduri di rumah baru untuk memperkenalkan diri kepada orang kampung..

Ada pula info beritahu akan tercetusnya pergaduhan sesama mereka di sana kerana penyokong kuat Dr Hayati tidak puas hati dengan taktik kotor Mat Sabu mengunakan pengaruh syiah di Pendang untuk dapatkan kerusi Parlimen Pendang hingga ada diantara penyokong Pas Pendang pro Dr Hayati menyebarkan risalah kaitan Mat Sabu dengan syiah..




Pas kedah sekarang ini dilihat cukup sukar untuk menang besar pada PRU kali ini dimana penyokong mereka berpecah kepada beberapa puak.. Paling menonjolkan diri adalah dari kumpulan Phahrolrazi, dimana Mat Sabu menjadi tulang belakang mereka di peringkat Pusat.. Jika Pendang berjaya dimenangi oleh Mat Sabu, bermakna Pendang akan menjadi Parlimen Syiah pertama di Malaysia..

Kumpulan bermazhabkan Syiah tak perlu lagi ke selatan Thai untuk berjumpa, kerana Pendang kini sudah dipenuhi oleh pengikut pengikutnya..

2 comments:

Anonymous said...

HERO RAKYAT DAH SAMPAI DI KEDAH,,,MAMPOS UMNO KENA HENTAM NGAN BANG MAT,ISU LEMBU,KAPAL SELAM,ALTANTUYA YG BERKHIDMAT SEBAGAI PENYEDAP RASA,WANG LESAP KES SENJATA,ISU HUTANG 5OOJUTA DUIT RAKYAT KEDAH SEMASA BN MEMERINTAH AKAN DI HENTAM OLEH PEJUANG KITA MAT SABU,,HIDUP BANG MAT,,TERUSKAN USAHA ANDA,RAKYAT PENDANG BERTUAH MENDAPAT BANG MAT SEBAGAI PEMIMPIN RAKYAT ,

mat sabun said...

HERO DAH KECUNDANG DI PENDANG..HAHAHAHA RAKYAT KEDAH TERUTAMANYA PENDUDUK PENDANG TK MENERIMA MAT SABUN SYIAH...HAHAHA BELI BANYAK BANYAK SIKIT SABUN BAGI PADA NORMA..HEHEHEHE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive