Thursday, 21 February 2013

TERKINI DAN SENSASI !!! AZIZAN AKAN DIUSIR KELUAR DARI WISMA DARULAMAN ?!! #tukarKedah



Semalam aku difahamkan Dewan Ulama Pas Kedah bersama sama barisan penentang Azizan Razak telah adakan satu mesyuarat di Komplek Pas batu 9..

Semuanya disebabkan kegagalan dan kelemahan Azizan dalam menguruskan masalah dalaman parti.. Sebanyak 11 DUN mahu Azizan digulingkan dan disokong oleh Dewan Ulama Pas Kedah..

Dalam mesyuarat itu Dewan Ulama serta musuh musuh Azizan telah bersetuju untuk membawa desakkan supaya Azizan selaku Pesuruhjaya Pas Kedah lepaskan tahtanya ke peringkat Pas Pusat..

Antara orang pertama yang ditemubual pemberita selepas desakkan ini adalah Timbalan Pesuruhjaya I, Phahrolrazi Zawawi yang selama ini dilihat sebagai ketua untuk jatuhkan Azizan..


Phahrolrazi yang pandai bermain politik dilihat cuba untuk mengelak dari menjawap pekara yang sebenar katanya, setakat ini belum pernah dibangkitkan isu desakan supaya Azizan dalam mesyuarat perhubungan..

Memang betul pun isu ini belum dibawa ke dalam mensyuarat, sebabnya puak puak berhaluan kiri ni nak jatuhkan Azizan secara halus..

Azizan sendiri mengaku, semua ini dirancang oleh musuhnya dalam Pas..Malah dalam rakaman audio yang aku dedahkan sebelum ini pun memang betul..Orang Pas dalam kawasan Phahrolrazi (Kuala Kedah) sendiri tekad nak kerat Azizan di Sungai Limau..




Konflik ini timbul semula selepas beberapa isu dalaman parti yang gagal diselesaikan oleh Azizan dan mungkin juga kehadiran Azizan pada program IM4U bulan lalu..

Aku tak kisahlah puak Pas ni nak bergaduh ka tunggang tebalik ka, bagi aku kalau Azizan sendiri gagal nak uruskan masalah dalaman parti, macamana nak tadbir Kedah dengan baik.??

KUIN pun dah lingkup, harap buat saja komplek baru tapi nak urus takdak duit..Lepas tu tiap tiap tahun kena bayar hutang dekat bank RM49 juta, itu pun belum termasuk duit untuk mengurus..

Kalau KUIN tak lingkup takkanlah Dewan Ulama Pas Kedah guna isu KUIN nak balun Azizan ??

Aku tak sempat nak ke komplek Pas batu 9 semalam sebab ada urusan di KL..Tapi apa yang aku dengaq, Dewan Ulama sanggup panggil kumpulan Bersih KUIN sebab nak bincang masalah depa dalam KUIN..Sampai tera tu punya teruk masalah KUIN..

Tapi kalau tanya beloger Pas Kedah mesti depa kata KUIN takdak masalah, sebab dah jadi gheja depa cover isu KUIN tu dalam blog "ehem ehem"..Maklumlah dapat gaji tiap tiap bulan dari pejabat MB, lepas tu buleh Ipad tiap tiap sorang pulak tu..Opppss (jangan marah noo)hehehe

Bukan apa, aku malas nak ulas sangat pasal isu dalaman parti Pas ni..Sebabnya takdak faedah pun bagi aku, tapi yang aku marah sangat kat puak puak ni pasai depa ni suka belakon, lepas tu bila kantoi takmau mengaku pulak tu.. Tu yang buat aku geram..

2 comments:

Abang Paya said...

PAS x patut jadi pemerintah di KEDAH,menyusahkan rakyat saje...tiada perubahan langsung selain menjahanam kan negri ada le....

Anonymous said...

pemimpin2 PAS ni layak jadi tukang cuci jamban saja..nk lagi sempoi depa leh jadi tukang angkut teik x)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive