Monday 18 February 2013

PANASS HATI !!! MAT THEORY HANG JANGAN DUK BUAT GILA !!! PUAK PAS KEDAH SANTAU NANTI BARU ADA AKAI !!! #TUKARKEDAH


gambaq mctheory tengah marah

Sakit hati aku,bila baca artikel dalam blog Kedahkekl mendedahkan identiti sebenar geng2 TMK. Sebenarnya aku malas nak tonjolkan diri aku buat masa ni.Tunggulah nanti lepas PRU13 ka baru aku nak keluaq..Aku lebih suka buat kerja kerja RnD dalam tmk..

Aku bukan banyak menulis sangat dalam blog ni pun yang tulisnya budak budak aku dalam 2,3 orang.Sebab aku lebih fokus dalam penyiasatan..Yang tak puas hatinya sekarang ni,bila mc dah dedah gambaq aku,camna aku nak cari makan?

Yang buat aku marah sangat kat Mc dia pi bubuh gambaq aku tengah tension, serabai, mereng masa duk buat kerja..


gambaq masa duk rumah sewa

Takut Gila habaq hang,bila aku dapat tau la ni geng2 beloger tua Pas Kedah si Zul ya dan segerombolan puak pas di Kedah tengah cari identiti geng TMK..dengaq kata siap upah penyiasat persendirian..

Kes ini bermula apabila pendedahan demi pendedahan dibuat oleh sahabat dalam TMK iaitu DukeofUmno sehingga membuatkan zulya terasa bagai pungkoq dia dicucuk duri semalu(sakit geli geli).

Lantas dengan itu,barisan beloger yang makan gaji di Pejabat Urusetia Penerangan Negeri Kedah yang berpengkalan di aras G wisma Darul Aman mula tercari cari siapa sebenarnya kami..

Tak perlulah sampai nak upah penyiasat untuk cari kami geng tmk ni..kami bukan ada apa apa kepentingan pun dalam umno..

Kalau nak aku dedahkan siapa lagi duk dibwah zul ya pun boleh dan aku tau siapa disebalik nama nama samaran dalam blog pas kedah tu.. Semua tu ada jawatan dalam Pas Kawasan..Siap ada gambaq lagi..tapi mastermind dia memang zulya..

Aku pernah follow siri siri ceramah pas, bukan skali 2.malah berpuluh kali..dulu masa mula2 aku nak kenal zul ya,aku follow ceramah dia kat langkawi.masa tu nik aziz pun ada..aku siap balas komen di FB zulya pasal ucapan dia dalam ceramah tu..video rakaman ceramah tu pun aku ada..

Aku pun malas nak sembang panjang pasal beloger pas kedah ni..kalau hangpa nak tau psl tmk leh rujuk kat SINI

1 comment:

McTheory said...

wehh.. tu bukan gambar aku laa.. fitnah sungguh. Aku kan botak, muka macam mat saleh.. teruk betui..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive