Sunday 17 February 2013

CAMPAK ANAK MAJIKAN !! PEMBANTU RUMAH BANGSA INDONESIAL PERANGAI SEPERTI SETAN !!!




Menyirap darah aku bila tengok pembantu rumah bangsat Indonsial ni lambung dan hempas bayi tu atas alas.Bukan sekali 2, tapi banyak kali pulak tu..Kesian bayi berusia 4 bulan tu..

Nasib baik hanya alami lebam dan cedera di kaki kiri sahaja..Bukan apa takut jugak kalau kesan gegaran pada otak bayi tu boleh akibatkan kesan yang tak elok untuk tumbesaran anak..

Aku harap kepada ibu bapa bayi berkenaan ambil tindakkan..Saman ja ejen dan kerajaan indonesia..Jangan bagi muka !!!



1 comment:

Anonymous said...

Kalau la kena kt anak aku mmg nahas laa indon tu...aku hempas sebijik mcm dia buat..cuma tak setakat lebam2 je laa...kasi pecah kepala dia sekali...mcm sakit jiwa jer aku nengok...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive