Wednesday 13 February 2013

PANASSS !!! YB NASIR TAK MENGAKU RAKAMAN AUDIO TU SUARA DIA ??




Semalam aku dengaq cerita YB Nasir Adun Kubang Rotan ada buat sidang media untuk menjawab dakwaan bahawa rakaman audio yang didedahkan beberapa hari lepas adalah dari group beliau..



Cuma satu soalan saja aku nak tanya kat YB Nasir.Kenapa takut nak mengaku pasal rakaman audio tu?? Bukankah semua perbualan tu antara teman teman beliau dalam group Zello Keyrod@kubangrotan..




Bukankah YB sendiri yang create group keyrod@kubangrotan ni?? Cuba lihat Print Screen di atas..Bukankah YB yang tulis dalam FB YB ??

Kat bawah ni pulak print screen perbualan perbualan yang direkodkan.. Pemegang ID jayamnms tu adalah YB Nasir sendiri..Malah ada beberapa lagi rakan rakan YB dalam group ini termasuk Mazhar Yusof..


Adakah YB Nasir kenal dengan suara ini??



Ini pula audio dari penyokong YB Nasir




Lepas saja rakaman audio ni didedahkan aku saja usha usha tengok kat blog beloger tua Pas Kedah nak tengok sama ada depa nak backup Boss depa(AZIZAN) ka YB Nasir..Rupa rupanya depa pilih untuk defend YB Nasir dan kata rakaman audio tu hanya rekaan..

Betapa bodohnya beloger tua Pas Kedah ni..Dapat gaji mahai mahai dari Pej Urusetia Penerangan tapi buta teknologi..Siap boleh kata dia boleh buat beratus..La ni aku cabaq beloger tua Pas Kedah tu buat rakaman yang sama..

Kalau taktau nak buat macamana pi belajaq kat YB Nasir..Dia pakar dalam bab ni sebab dia dah ada keyrod@kubangrotan..



Kepada geng group keyrod@kubangrotan tu buat apa nak nafi lagi..Mengaku sajalah yang hangpa semua nak pejatuh Azizan supaya YB Nasir dapat jadi EXCO kalau menang PRU ni..

Kalau tak mengaku jugak aku boleh dedahkan sorang sorang identiti dalam group keyrod@kubangrotan tu..Bukan susah sangat sebabnya semua tu aku kenai..hahaha

JAGA JAGA BANYAK LAGI PERBUALAN ANDA DIRAKAM !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive