Thursday 14 February 2013

GEMPARRR !!! SURAT PERMOHONAN TEBANG BALAK ZAMAN HADI AWANG JADI MB TGNU DI SEBARKAN ??




Semalam masa aku duk cari sesuatu dalam FB aku terjumpa satu gambar yang diuploadkan oleh teman FB aku..Apa yang menariknya surat ini bagi aku adalah kaitan BALAK dengan Kerajaan pada waktu itu ditadbir oleh Pas dimana Hadi Awang selaku MB..

Kesemua surat permohonan ini melalui adun adun Pas..

Aku takmau komen banyak sebab aku tak dapat detail pasal surat ni..Yang upload gambar ni pulak hanya tulis "masuk ofis jumpa banyak surat surat zaman Hadi Awang jadi MB atas meja"

1 comment:

Adi Jaggat said...

Hebat blog tuan,mohon link blog melayublues.blogspot.com ke dalam blog tuan.terimaksih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive