Saturday 16 February 2013

PANASS !! ANWAR JANJI SELESAI ISU KAUM INDIA DALAM MASA 100 HARI ?? DEY THAMBY JANJI 2 MINGGU KG BUAH PALA APA CERITA ?? @ANWARIBRAHIM #BAPAKPEMBOHONG



Nampaknya drama tamil Anwar untuk dapatkan undi mudah dari kaum India sudah bermula..Anwar dengan rela hati memberi tempoh selama 100 hari untuk selesaikan masalah berbangkit kaum India.

Anwar sudah nampak kaum India sekarang ini lebih mempercayai BN dari Pakatan Setan selepas 5 tahun mereka memberi harapan kepada Pakatan Setan untuk mengubah nasib orang India..Tapi dalam masa 5 tahun berharga itu, nasib kaum India tidak berubah dibawah kerajaan Pakatan Setan..

Sebaliknya Kerajaan Pusat terus membantu kaum India tanpa mengira fahaman politik agar mereka menikmati bantuan yang diberikan kerajaan..

Janji Anwar untuk laksanakan rancangan 5 tahun hindraf untuk mengatasi masalah kemiskinan masyarakat India dalam masa 100 hari satu pekara tak masuk dek akal..



Jangan kata 100 hari, 1000 hari pun Anwar takkan selesaikan masalah kaum India..Percayalah.. Janji 2 minggu Anwar di Kg Buah Pala masih lagi menjadi igauan ngeri masyarakat disitu..Walaupun sudah hampir 5 tahun diperintah Kerajaan kononnya multiracial itu juga gagal untuk selesaikan masalah walaupun Anwar sendiri "deal" dengan Ketua Menteri..

Malah Anwar dengan nada bongkak dan sombong sempat lagi berpesan " kalau Dap tak buat kerja, ini bukan Anwar" ..Saksikan video dibawah



Setelah Dap menang di Pulau Pinang, KG Buah Pala musnah digondol oleh janji janji Anwar..Sedangkan isu KG Buah Pala ini hanya melibatkan Kerajaan Negeri yang ditadbir Dap, penduduk dan pemaju..Akhirnya tanah perkampungan yang didiami lebih dari 100 tahun itu lenyap dibawah kerajaan Pakatan Setan..


Jadi wajarkah masyarakat India di Malaysia percaya dengan janji janji Anwar ?? Janji pakatan terhadap kaum India bukan di Kg Buah Pala saja, malah Khalid Ibrahim sendiri pernah berjanji untuk selesaikan masalah kaum India di Ijok, sehingga tercetus pertengkaran antara kaum India dengan beliau..

Pesanan Iklas aku untuk kaum India, CUKUP CUKUPLAH PERCAYAKAN PAKATAN SETAN, LEBIH LEBIH LAGI ANWAR SIVAJI TU..DAH 5 TAHUN KENA TIPU MASIH NAK PERCAYA KAH??

Jom kita layan ceramah Ramesh Rao dibawah tentang apa yang dikatakan pembangkang terhadap BN



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive