Tuesday 12 February 2013

GAMBAR !! BANGSAT INIKAH YANG TUNJUK ISYARAT LUCAH TERHADAP DYMM PERMAISURI AGONG ??


gambar dari blog KerisMalaya

Semalam kita digempar dengan perbuatan yang sangat biadap oleh seorang penyokong tegar DAP, menunjukkan isyarat lucah kepada konvoi DYMM Raja Permaisuri Agong... Kejadian berlaku di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayang Lepas pada jam 1:05 tengah hari tadi. Si bangsat ini telah pun ditahan oleh pihak berkuasa.

Di bawah ni adalah butir butir diri si bangsat penyokong Dap..

Nama: LEONG PEI KOE
No. Kad Pengenalan: 840718-10-5015
Umur: 29 tahun
Kerja: Quality Surveyor di sebuah kilang di Singapura
Pendidikan: Bsc Degree Building Economic and QS di Heriot Walt University Scotland, UK (2007)
Alamat: C18-18-9, Serina Bay, Sungai Pinang, Pulau Pinang.

Akaun FB Leong Pei Koe

Pada jam 12:50 tengah hari sewaktu rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong berada di Terminal Perlepasan LTAB Bayan Lepas, Leong Pei Koe telah menunjukkan isyarat lucah kepada kenderaan yang dinaiki oleh DYMM Raja Permaisuri Agong.



ASP Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong yang melihat gelagat lelaki tersebut telah keluar dari kenderaan pengiring dan merapati LEONG PEI KOE.

Amaran telah diberikan kepada lelaki berbangsa Cina tersebut yang dia boleh ditahan dan ditangkap di bawah Seksyen 294 (a) KK. Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina.

Apabila ASP Mohd Fakharuddin menghampiri LEONG PEI KOE, lelaki Cina tersebut terus memberikan isyarat lucah beberapa kali. Dengan bantuan anggota PGA, akhirnya dia ditahan dan digari bagi siasatan dan tindakan lanjut.

Hasil siasatan polis mendapati, lelaki Cina tersebut tidak mempunyai rekod lampau, manakala ujian air kencingnya adalah negatif.

TQ BRO JINGGO

4 comments:

Unknown said...

jangan bagi muka kat dia ini...

Pakcu Rantau Panjang said...

Pakcu pun susah nak komen. Kenapa apek ni buat demikian...kalau simbol peace kira oklah..tapi simbol yang tu ...puak-puak DAP yang lebih faham.

Anonymous said...

Pas nih dia mintak maaf...pas tu settle lah isu nih

Anonymous said...

pastikan si bangsat nie dihukum sepertimana di negara Thailand kerana berkelakuan biadap terhadap Raja sepertimana perbuatan si pelaku nie....celaka tak sedar diri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive