Saturday 16 February 2013

PANASS !!! UST HARON DIN MENGAKU PENYOKONG PAKATAN HANTAR SMS MAKI BELIAU





Kerana isu kalimah Allah lah beliau dimaki dihina oleh pengokong pakatan dan kerana tak sanggup melihat kerelaan Pas untuk terus bersekongkol dengan pakatan dalam pengunaan kalimah Allah oleh orang kristian jugalah beliau sanggup keluar dari Pas..

Semalam dilaporkan bahawa Datuk Dr Haron Din akan meninggalkan Pas kerana tidak rela melihat kalimah suci Allah terus dipermainkan oleh Pas dan pakatan..Difahamkan dari ini beliau dan Dr Hassan Ali akan mengadakan sidang media tergempar..Namun antara tujuan dan kandungan sidang media berkenaan masih belum dapat dipastikan..

Kalaulah betul, Datuk Dr Haron Din meninggalkan Pas, ini bermakna Pas telah dimakan sumpah atas doanya sendiri..Sekarang ini dilihat semakin ramai golongan ulama ulama meninggalkan Pas kerana tidak mahu terus ditipu oleh pemimpin parti berkenaan dalam isu menegakkan Islam..

Pas atas dasarnya memperjuangkan Islam kini terpesong jauh dari laluan sebenar..Malah makin nampak sekarang ini golongan bukan ulama menduduki kerusi tertinggi kepimpinan Pas..Ulama pula makin jauh meninggalkan Pas, Pas hanya bergantung kepada artis artis untuk menjadi penyeri dalam ceramah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive