Wednesday 2 January 2013

PANASS !! JURULATIH PLKN MAHU TUKAR MALAYSIA KE NEGARA REPUBLIK ?!!




Syabas Blogger Harapan Esok kerana telah membongkar identiti sebenar penyokong Pakatan Haram yang mahu menukar Malaysia ke negara republik..Dari apa yang didedahkan dalam blog H.E lelaki itu pernah menulis status dalam facebooknya mahu mengulingkan Sultan..

Baca petikan di bawah

PANAS!!! Malam tahun baru semalam telah digemparkan dengan satu tindakan biadap yang mana satu lagi bendera Sang Saka Malaya telah dikibarkan di Landasan LRT Masjid Jamek....

Mungkin ramai yang hendak tahu siapakah dalang yang mengibarkan bendera tersebutkan?

Ok aku cerita sikit...budak yang disyaki menjadi dalam mengibarkan bendera "Bendera Rakyat" merupakan seorang Jurulatih PLKN dan sekarang ini sedang melanjutkan pengajian peringkat master di Universiti Putra Malaysia.




Mohd Haizal, pemuda yang berasal dari Kg. Sungai Manila, Sabah itu juga merupakan bekas graduan USM di pusat pengajian seni.

Jurulatih PLKN Sertai Himpunan Hijau

Budak ini juga dikatakan kerap menyertai perhimpunan yang dianjurkan pembangkang yang kita ketahui semuanya membawa agenda membenci kepada kerajaan Malaysia.

Jurulatih PLKN Mempunyai niat Syaitan merosakkan Akidah Pelatih PLKN

Tapi dalam laporan Meloyakini, depa kata budak-budak ini tidak mendokong mana-mana parti politik...ini adalah satu lagi siri penipuan Meloyakini bagi mengelirukan masyarakat. Apa tidaknya, Haizal juga dikesan menyertai himpunan hijau baru-baru ini..bukan itu sahaja dia juga dikatakan kerap menyertai himpunan anjuran pembangkang. Baca seterusnya

2 comments:

Anonymous said...

apa kata kita 'tukar' mamat yg nak sesat kan org lain ini dari manusia jadi haiwan..lebih baik jadi haiwan dari jadi penyesatgi aqidah org..bagi mamat ni hormon haiwan lebih sikit..amacam?? mungkin itu selayaknya utk dia.

Afiq said...

betul laa orang kata kalau nak racun pokok mulakan dari akarnya kalau nak racun bangsa mulakan anak mudanya ishk3 moga Malaysia terus aman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive