Tuesday 1 January 2013

PANASS !! APA DAH JADI DENGAN AGENSI BAWAH JABATAN PERDANA MENTERI NIE ??




Aku pun tak tahu nak mula cerita ini dari mana bila aku baca satu surat yang dikeluarkan oleh sebuah pertubuhan yang dulunya dipimpin oleh seorang pemimpin pembangkang dan kini dalam pertubuhan itu masih ada saki baki penyokong pemimpin pembangkang tersebut..

Entah apa lagi yang harus aku katakan, macamana satu agensi dibawah Jabatan Perdana Menteri boleh terlibat dan memberi kerjasama kepada mereka..Menurut apa yang aku baca, sejumlah peruntukkan besar telah diberikan kepada pertubuhan tersebut..


Pertubuhan ini adalah salah satu pusat pengkaderan penyokong tegar Anwar sejak dulu lagi kerana dulunya Anwar pernah menjadi kepala, jadi tak mustahil masih ada lagi saki baki pengikutnya dalam pertubuhan ini untuk menjatuhkan pentadbiran YAB Datuk Seri Najib..

Untuk tahu kisah selanjutnya pasal agensi yang aku maksudkan boleh klik kat SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive