Wednesday 2 January 2013

KENAPA ANWAR NAK SANGAT 10 NAMA NI GUGUR ?




ADA banyak perkara yang dibangkitkan kebelakangan ini oleh juak-juak Anwar bagi mengalih isu terbesar mengenai tindakannya memohon kepada Mahkamah supaya 10 nama yang disenaraikan Datuk Nallakaruppan dalam kes saman Anwar terhadapnya.

Kita perasan tu sebab taktik mengalihkan perhatian rakyat dari isu sebenar bukan baru pada Anwar, tapi dah kerap digunakan sehingga kita sendiri pun naik muak.

Penulis sendiri pun agak pelik kenapa tidak ada macai pembangkang yang teringin bercerita hal ini. Paling tidak, tanyalah kenapa Anwar yang konon-konon berani tahap gaban, pejuang rakyat dan apa segala itu, takut Nalla menyenaraikan 10 nama itu dalam perbicaraan saman itu nanti?

Sehingga buat permohonan kepada Mahkamah untuk menyingkirkan nama-nama tersebut?

10 nama itu adalah yang nama biasa, maksud penulis sering disebut-sebut sejak kes liwat pertama Anwar bermula 14 tahun lepas iaitu, Shamsidar Tahrin, Norlaila Abdul Majid, Soma Rodrigo @ Anne, Mior Abdul Razak, Sukma Darmawan Sasmitaat Madja, Dr Munawar Ahmad Anees, Azizan Abu Bakar, Ismail Mat Rabi @ Ismail Harun, Hairany Mat Nafees dan Rashid.

Antara mereka terlibat itu, Azizan pernah jumpa dengan Karpal Singh dan mengadu diliwat Anwar sementara Hairany pernah berjumpa dengan Ahli Parlimen Baling sekarang, Taib Azzamudin (ketika itu Imam Masjid Negara) dan mengaku diliwat Anwar.





Soal ini penting sebab imiginasi macai pembangkang ini tinggi, lebih-lebih lagi kalau berkaitan dengan pemimpin BN. jangan ada tak kena sikit, cepat saja nak dikaitkan dengan pemimpin BN. Contohnya, dalam kes terbaru Boustead beli syarikat Deepak, bukan main lagi macai kata arahan Zahid Hamid, tapi mana buktinya, surat atau apa?

Itu contoh sebab penulis tahu peranan kerajaan dalam GLC, mana pernah Menteri boleh masuk campur, waima yang terletak dibawah Kementerian Kewangan sekalipun, apa lagi dibawah Kementerian Pertahanan.

Tapi itu contoh, kita lupakan yang itu dulu kerana khabarrnya minggu depan ada ‘hadiah’ untuk Rafizi kerana memutar belit isu ini.

Yang utama sekarang ini ialah mencari sebab kenapa Anwar mahu 10 nama ini digugurkan, apa yang dia takut, apa yang dia gelisahkan? Kalau penulislah dituduh bermukah dengan sesiapa (walhal tidak buat), penulis tidak ada masalah untuk sesiapa pun dipanggil bagi sebagai saksi, nak takut apa kalau tak buat?

Itu kalau resmi orang biasalah, resmi biseksual kaki belit macam Anwar ini lain. Dia tahu Nalla ada lebih dari statement, Nalla ada video yang rakam perlakuan Anwar dengan lelaki dan perempuan seperti mana yang dituduh Nallakarupan itu. Kalau dia rasuah semua saksi itupun, video yang dimiliki Nalla masih akan menjadi masalah kepadanya.

Bagi kami penyokong UMNO, semuanya sudah jelas. Ini bukti Anwar memang takut, takut semua kisah silamnya terdedah dengan lebih teruk lagi, bukan setakat dengan Azizan saja. Sebab itu dia minta 10 nama itu disingkirkan (nasib baik tidak dipersetujui Mahkamah).

Sudahlah rayuan Saiful Bukhari terhadap keputusan Mahkamah Tinggi yang membebaskannya Januari lepas akan di dengar tidak lama lagi, ini masalah baru dah sampai pulak.

SUMBER MYKMU

BACA PENGIKUT TEGAR MAT SABU UGUT PEMIMPIN PAS

1 comment:

Anonymous said...

Sokong Anwar untuk batalkan kelayakan 10 saksi..sebab perpandukan fatwa...Plastik dan besi tidak bolih dijadikan saksi ... Tau kah kalian bahawa 10 saksi itu memiliki zat besi dalam tubuh mereka..dan ada yg oakai plastik surveri...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive