Sunday 15 July 2012

TUDIAA !!! APA YANG TAK KENA DENGAN GAMBAR NI ??


Sudah ku bilang siang tadi, himpunan oren sebenarnya nak penuhkan karung karung PRU Penipu Rakyat ja..Hampa buat lah beribu kali pun duit poket rakyat tetap jadi mangsa..Modus operandi sama saja.anjur demo lepas tu kutip.Duit tu juga la yang nak cover apa yang depa labur untuk mengumpan dan sponsor makan minum duit tambang peserta yang hadir.

Aku difahamkan 90% yang hadir  bukan peneroka felda tapi kambing kambing jamnapari berjanggut hitam dan berketayap putih seperti kambing husam musa yang diimport khas dari ladang ternakkan pas..

MENDERMAHLAH KAMU KE JALAN YG BENARRR... kih kih kih... tadak tong, beg plastik pon jadi lahhh...

2 comments:

Anonymous said...

kenapa mereka tidak berdemo untuk menyelamatkan kohilal. kohilal adalah bukti kepandaian puak pas menjana ekonomi dalam perniagaan berskala besar. adakah kohilal itu yang semakin hilang tidak merugikan puak pas maka mereka tidak berdemo mempertahankan kohilal. sepatutnya kumpulan peneroka mempertahankan nasib mereka dan ahli kohilal yang rata-ratanya orang pas mempertahankan kohilal. dok kecoh pasal nasib orang lain buat apa. pertahankan kohilal itu dengan demo baru gempak.

Anonymous said...

Tak pe mintak derma....Jangan mintak rasuah untuk penohkan poket...Faham tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive