Saturday 14 July 2012

TUDIAA !!! KANAK KANAK INI MENJADI MANGSA TOTOK LEBAI PAS !!!



Tertarik dengan gambar anak kecil ini mengunakan bendera UMNO sebagai alas untuk mengayakan diri dalam keadaan sedang bersolat. Pisau Kedah ambil gambar ini dari Aktivis UMNO Pekan Naka.


Pelbagai komen yang telah di berikan oleh cybertroper otak hijau bagaikan menjadi satu kesalahan dengan gambar yang di paparkan ini sehinggakan bermacam kejian yang telah di lemparkan








Lihat bertapa dangkalnya memberi komen sehingga mengatakan orang UMNO ini celaka, hanya kerana gambar yang di paparkan. Siap menuduh bila jadi anak dara, ajar buat maksiat, bila dah dewasa ajar menentang hukum Allah.


Apakah dengan komen yang di beri mencerminkan cybertroper otak hijau ini memperjuangkan Islam ?


Kita jangan lupa Allah S.W.T itu maha mengetahui akan umatnya. Kenapa terlalu cepat menghukum tanpa ada bukti, apa akan terjadi kepada masa depan kanak-kanak yang di keji itu. Sedangkan anak orang PAS pun belum tentu sempurna kesemuanya menjadi seorang muslim yang baik.




Cuba lihat gambar diatas ini, cybertropper otak hijau tak pulak menghina? sedangkan bendera parti juga di gunakan sebagai alas untuk bersolat.


Nampak sangat cybertroper otak hijau ini lebih pentingkan parti dari Islam. Kalau budak tadi dituduh bila besar buat maksiat, bagaimana pula dengan yang tua-tua ni? Bila besar jadi apa? Dajal? heh.. nak hukum orang memang sennag, tapi cuba cermin diri sendiri dulu boleh?


SUMBER KEDAH KE KL


MTK
DEPA BUAT TAK PA BILA ORANG LAIN BUAT SEMUANYA SALAH

3 comments:

Anonymous said...

CELAKA PUNYA ORG PAS
TAK SEDAR DIRI SESAT MUNAFIK KOTOR HINA MURTAD KAFIR .... MASUK NEARAKA PAS DAN SEANGKATAN DGN NYA... ITULAH SEJARAH PARTI SESAT YG DITANAM OLEH OLEH DIPERUT BUMI...

Anonymous said...

Halim Yamali BENGONG!!!!

nana said...

Hahaha... Ngok tul... Cakap tak tengok parti sendiri... Pelik la org pas ni... Mcm mana nk sedarkn diaorg yer? BUKAN PAS yang tentukan syurga dan neraka derrrr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive