Friday 20 July 2012

DEBAT SINAR UFB VS TANTAWI !! TERBUKTI PEMIKIRAN TANTAWI LEKEH !!




TANTAWI LEBIH BANYAK RUJUK NOTA SETIAP KALI BERHUJAH,UFB TAK PAYAH RUJUK PUN,SEMUA YANG KELUAR TU DARI LUAHAN PEMIKIRAN BELIAU..SIAPA YANG CERDIK SIAPA YANG BODOH...TANTAWI INGAT NI CERAMAH PAS KE NAK MENUNJUK NUNJUK KEJAYAAN KERAJAAN PR ?? 



Komen Abu Aqif: Yang mengaku bawa Islam ni PAS. Tapi bila time debat ni tak nampak pun PAS Islamic. Nampak sama je liberal macam parti lain.

Tahniah kepada UFB yang masih mengekalkan hujah ilmiah dan lebih Islamic daripada PAS walaupun kerap di"provoke" oleh penonton yang tak bertamadun daripada PAS.

PAS dan pengikut dia masih di takuk lama. Ingat sudah berubah. Tapi sayang masih begitu juga. Baik ceramah, baik forum, baik debat atau apa sahaja aktiviti yang mereka buat, masih tidak menunjukkan sebarang perubahan. Terpekik terlolong macam orang dalam tanjung rambutan ^__^

Sambil terpekik, mereka bergelak ketawa semasa program sedang berlangsung. Ditegur oleh staff yang bertugas pun mereka masih begitu. Bila ramai semua tunjuk hero. Macam budak sekolah rendah.

Yang peliknya orang terdekat Ustaz Nasaruddin pun terpekik terlolong dibelakang semasa program berlangsung. Adakah ini sememangnya modus operandi mereka..?? Atau mereka memang lahir sebegitu rupa kurang adab majlisnya..?? ^__^

Sumber Abu Aqif

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive