Sunday 9 June 2013

TERPANASS !!! MUFTI KEDAH BUKTIKAN BELOGER PAS KEDAH KAKI FITNAH !!! @MuhkrizMahathir


2 ekor beloger Pas

Inilah wajah 2 ekor beloger Pas Kedah kaki fitnah, kaki putar belit dan mereka ni anak buah kepada Zulya..Yang sebelah kiri tu Ketua Pemuda Pas Aloq Staq nama dia Azam Awang @paktam yang pegang camera tu Azman Ahmad.. Sebelum ni puak puak kononnya mengaku Islam ni kata Menteri Besar YAB Datuk Paduka Mukhriz Mahathir mengHARAMkan Kuliah Agama di Seri Mentalon.. Rujuk artikel ini 




Sebenarnya kuliah mingguan ini sepatutnya bermula pada 1/6/2013 tetapi memandangkan tarikh tersebut jatuh pada hari Keputeraan Yang di Pertuan Agong maka dewan Seri Mentalon digunakan untuk majlis jamuan teh Diraja peringkat negeri..

Walaupun fitnah " MENGHARAMKAN KULIAH AGAMA " oleh beloger PAS Kedah berjaya dikantoikan,mereka tetap menabur fitnah terhadap YAB MB kononnya KULIAH AGAMA INI ATAS DESAKKAN MUFTI dan orang ramai..

Namun, YAB MB tetap meneruskan kuliah agama mingguan pada 8hb.. YAB MB tidak mahu kuliah berbentuk politik seperti yang diamalkan oleh Pas sebelum ini, lalu YAB MB meminta bantuan dari Dato Mufti Kedah agar kuliah agama mingguan yang dijalankan semasa zaman Pas memerintah diteruskan..

Sekali lagi isu ini dapat dipatahkan apabila rakan TMK berjumpa Dato Mufti Kedah dan bertanyakan sendiri hal ini dengan beliau..




MTK
Hangpa nak main kasar, aku pun boleh main kasar.. hahaha.. Kepada Beloger Pas jangan terkejut..Ada banyak lagi akan terkeluaq lepas ni.. :)

1 comment:

Anonymous said...

Ooooooooo.....rupa2nya 2 ekoq ni yang jd PAKAR FITNAH di Kedah. Don'y worry kita boleh tenyeh dua ekoq ni biaq jadi mengkarung hitam. Depa ni memang dah panas buntut & tak tau nak duduk mcmana dah la ni. PENCIPTA FITNAH untuk cari upah nak bg anak bini makan. KESIAN!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive