Wednesday 12 June 2013

PANASS !!! ADA ADUN PAS KEDAH SEDANG BERPAKAT DENGAN SYAITONN NAK JATUHKAN RAKAN SENDIRI ?? #5Tahun3Bilion


gambaq lama masa depa perintah

Wahh, ingatkan dah selesai masalah dalaman Pas di Kedah lepas Mahfuz dilantik sebagai Pesuruhjaya Negeri, rupanya ada lagi yang tak puas hati sesama sendiri..

Ceritanya masih sama iaitu soal perlantikkan Pesuruhjaya dan siapa yang bakal di lantik sebagai ketua pembangkang di Kedah.. Tapi yang aku dapat tau dari sumber yang rapat dengan Adun yang dimaksudkan tu memang la ni ada gerakkan nak jatuhkan rakan sendiri..

Peliknya bukan seorang tapi 2 orang yang sekarang ini dilihat boleh mengagalkan usaha Adun ini untuk mengembangkan sayap hitamnya di seluruh Kedah..



Tengok gaya strategi yang depa rancang memang dasyat..Sampai nak santau menyantau pun ada kalau semua point point nak jatuhkan kawan sendiri tak jalan.. Aku rasa cara depa serang BN pun tak macam ni.. Memang gila puak Pas ni..

Aku masih ingat lagi cerita yang Tan Sri Ust Azizan pun kena santau... Tak salah aku Setpol dia pun kena..  Ada yang pakai bomoh siam pun ada.. Apa nak jadi dengan orang Pas ni,  demi politik peribadi sampai sanggup nak pedajal kawan..

Kalau dah kata ada penyokong sendiri, kenapa perlu guna cara kotor ?? Kata pemimpin Islam tapi sanggup guna syaitonnn untuk tunjuk hebat ??

Elok pun puak Pas jadi pembangkang di kedah.. Tera jadi pemerintah sepenggal pun Allah dah tunjuk macam macam tembelang depa.. La ni kita tengok pula game politik peribadi depa sapa yang nak jadi tekong dan sapa nak jadi killer..

1 comment:

Anonymous said...

Mulut Islam...otak hati sihir...mmmmmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive