Friday 31 May 2013

PANASS !!! KDN WAJIB TEMBAK RED BEAN ARMY SAMPAI MATI




Tiada lagi peluang yang perlu diberikan oleh KDN terhadap pasukan tentera kacang merah Dap diatas segala serangan serangan perkauman yang dimainkan oleh mereka terhadap rakyat Malaysia khususnya ketika PRU13 yang lalu..


Sudah tiba masanya KDN mengambil tindakkan tegas kepada mereka mereka yang diupah berjuta ringgit setiap bulan untuk menimbulkan persepsi buruk masyarakat cina terhadap kerajaan..

Tidak perlu memberi " AMARAN " lagi kepada mereka, Inilah masanya untuk bertindak tegas terhadap mereka.. Segala pendedahan telah dilakukan sebelum ini dan dengan adanya bukti bukti, maka KDN kena bertindak pantas sebelum perang baru dilancarkan..

Dulu semasa zaman menentang penjajah dan zaman darurat kita berperang dengan senapang dan segala senjata tajam semata mata untuk matikan musuh.. Tetapi sekarang hanya dengan peperaangan di medan siber saja, anda boleh dibunuh dengan begitu kejam..



Pembunuhan karektor, sentimen perkauman, serangan peribadi, keluarga dan pembongkaran skandal skandal antara punca kejatuhan seseorang pemimpin di alam siber.. Pepatah penembak tepat, " one shot, one kill" tapi kalau di medan siber " one shot, milion kill" itulah cara pembunuhan karektor paling kejam..

Ketua Wira Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Irwan Fahmi Ideris sebelum ini mengatakan, ini bukan lagi masa untuk bertoleransi dengan sebuah kumpulan yang sering menabur fitnah memburukkan kerajaan menerusi laman maya. Ia merupakan jenayah siber yang bertujuan 'menghasut' serta mewujudkan gelombang kebencian dalam kalangan rakyat terhadap kerajaan.

"Kita tengok kerajaan China, mereka lebih agresif membendung perkara seperti ini apabila terus 'mengharamkan' penggunaan laman sosial seperti Facebook dan blog kerana didapati boleh membawa impak negatif kepada pemikiran rakyat serta keharmonian negara.

"Di negara kita yang mengamalkan dasar keterbukaan tidak 'sekejam' itu. Negara kita amalkan demokrasi, sesiapa sahaja bebas bersuara tetapi mestilah dengan bukti serta fakta, bukannya semata-mata fitnah seperti dilakukan oleh ‘Red Bean Army’," katanya.

Jadi tak perlu lagi KDN mengambil masa yang agak lama untuk AJAR budak budak askar Dap ni.. Janganlah ada lagi proses rundingan atau tawar menawar dibuat.. Ingat !! KDN dan PDRM adalah musuh utama mereka..Jadi bertindaklah segera..


1 comment:

Anonymous said...

Nama je dah red bean ARMY..lawannya juga harus ARMY POLIS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive