Thursday 30 May 2013

PANASS !! DASYAT GILE LAH KEBODOHAN WAKIL NGO ' R ' NIE !!




Belum pernah terjadi dalam sejarah dunia petroleum dimana minyak yang keluar dari perut bumi boleh diguna terus jika dituang dalam tangki kereta.. Anehnya,  minyak yang terpancut keluar ini terus boleh digunakan tanpa melalui proses penapisan..

Semalam akhbar Sinar melaporkan bahawa 3 sekeluarga yang tinggal di kelantan terjumpa benda yang pelik berlaku di negeri depa iaitu minyak petrol dalam telaganya


Tiga sekeluarga di Kampung Baru Pasir Pekan di sini, terkejut apabila telaga yang digunakan sejak 30 tahun mengeluarkan minyak dipercayai petrol.

Kejadian itu disedari Zulnurain Ahmad, 28, ketika membersihkan telaga di rumahnya dua minggu lalu.

“Semasa saya ceduk air telaga dengan timba, saya nampak air telaga ini berminyak dan berbau seperti minyak petrol.

“Pada mulanya saya tidak mengesyaki apa-apa tetapi selepas ditapis ia seakan minyak petrol,” katanya.

Lebih meyakinkan Zulnurain, minyak yang diambil dari telaga itu apabila dituangkan ke dalam tangki mesin rumput, ia berfungsi dan apabila dicucuh api, ia terbakar.

Keanehan yang berlaku di Kelantan ini berjaya membuktikan kebodohan tahap maksima kumpulan yang mengelarkan dari mereka sebagai 'R'..

Individu banggang bin bahlol R ini dengan bangganya mengishtiharkan bahawa mereka ( R ) akan menghantar sampel untuk dianalisa di syarikat geosains terkemuka di Kuala Lumpur..



Sebenarnya ada banyak soalan aku nak tanya kepada Pencacai R ini..Tapi aku bagi yang ringkas dan mudah untuk dia jawab

Sejak bila minyak mentah warna perang ? Katanya minyak yang dijumpai itu berbau petrol dan boleh digunakan terus pada mesin potong rumput kan? Harus diingat, minyak mentah mempunyai pelbagai proses penapisan untuk mendapatkan sejenis minyak yang di panggil PETROL..

Lihat gambar rajah dibawah

Adakah anda masih blurr??



Proses penyulingan minyak mentah mempunyai banyak peringkat sehingga paling akhir adalah untuk menghasilkan gas..Tidakkah anda hairan dengan kebodohan puak Ngo R ni??Kalau anda rasa dia tu bahlol dan bodoh elok pi belajar dulu sebelun nak cakap bukan2..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive