Tuesday 28 May 2013

PANASS !!! S. JAYATHAS PELAKON FILEM TAMIL PERTAMA DI MALAYSIA BAKAL KE AMERIKA !! KAHKAHKAH


Lakonan mantap pelakon utama iaitu S.Jayathas yang juga ahli Biro Politik PKR, wajar diberi anugerah paria terbaik di peringkat dunia..Manakan tidak, dengan berpura-puraan S.Jayathas melakukan aksi pengsan selepas dia merempuh anggota polis..

Anggota polis yang ada hanya membuat halangan dihadapan pintu masuk balai dan secara tiba tiba S.Jayathas datang merempuh lalu berlakon jatuh pengsan..Kejadian berlaku di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi, kira-kira pukul 11 pagi ini sempat dirakam.

Menurut kenyataan Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Zainuddin Ahmad berkata, ketika keluarga N. Dharmendran sedang membuat laporan, Jayathas dilihat keluar masuk balai beberapa kali tanpa tujuan.

"Memandangkan ruang di kaunter dalam balai sudah dipenuhi ramai orang, dia kemudian diminta meninggalkan kawasan itu oleh anggota polis namun dia tetap berkeras untuk masuk.

"Walaupun sudah dihalang oleh anggota bertugas, dia tetap berdegil dan bertindak menolak polis sebelum berpura-pura jatuh dan pengsan.

"Apabila polis menawarkan untuk menghubungi ambulans, dia terus bangun dan sempat memaki polis," katanya ketika dihubungi.

Klik Sini untuk lihat video lakonan pelakon tamil hindraf nii

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive