Tuesday, 9 April 2013

TUDIAAA !! BENDERA DIRAGUT , PEMIMPIN PKR REPORT POLIS??


Kahkahkahkah..Apa la malang nasib pkr ni kan...Lembu pun tak suka dengan bendera pkr..tengok saja gambar kat atas tu..Kalau lembu tak suka apatah lagi rakyat Malaysia..

pencacai pkr tak sakit hati ke tengok bendera dajal hangpa kena ragut dek lembu? kahkahkah

1 comment:

Faizal Fandi said...

Klau dah asyik susahkan rakyat binatang pun tak suka depa,lagikan kita manusia yg ada akal fikiran tahu beza baik buruk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive