www.mukhrizmahathirfc.com

Thursday, 11 April 2013

TUDIAA !!! MALAM NI VIDEO CIKGU STOPA, ESOK VIDEO DAP PULAK ?? WOWWWW #TOLAKPR



Agaknya banyak sangat kot yang dipikirkan oleh Setiausaha Agogo Parti Isle ni hingga terpaksa mencari ubat penenang untuk redakan klimaks yang merunsingkan kepala..Tapi nak buat macamana..Sepandai pandai lebai melekat dikepala, akhirnya tercabut juga bila habuan didepan mata..

Mengikut maklumat terbaru, Dua Ahli AMK Ditahan pihak polis bagi siasatan lanjut berhubung penyebaran video aksi seks ini..



Isunya cukup mudah kerana kita tahu Mustapha Ali sedang mengatur untuk memujuk dan membawa pulang kembali Yb Hassan Ali dan Ustaz Nasaruddin ke dalam parti PAS bagi menghadapi PRU13 ini. Malah ianya telah mendapat restu daripada Haji Hadi Presiden PAS sendiri.

Mintak Maaf banyak banyak kepada semua pembaca, Aku tak dapat siarkan video tu dalam blog ni sebab tak gamak..Bukan apa nanti orang pas sendiri kata dosa sebab aibkan orang..hehehe.. Tapi kalau nak hangpa ketegaq nak tengok jugak hangpa klik kat sini

4 comments:

JantanKuat said...

Patutlah dah tak menegakkan Negara Islam Stopa Ali ni, dah tukar jadi Negara berkebajikan, rupanya dok sibok menegakkan kote

sayonara pas said...

sebab tu lah kena tukar dari perjuangan Islam kpd pejuangan negara berkebajikan!...wang tabung milo kebajikan diagihkan kpd ibu2 tunggal yg bermasalah... tahniah!

Anonymous said...

Allah dah turunkan musibah dn bala kpd umatnya yg telah jauh tersasar dan cuba gunakan agama utk kepentingan politik segelintir pemimpin yang jelas telah menipu rakyat...harapkan pagar pagar makan padi...mengata dulang paku serpih mengata orang rupa2nya dia yang lebih!

ibn sina said...

kes tok setapa dan sebelum ni kes dsai(kalau benarlah)...menyedarkan kita bahawa penilaian kita kpd seseorang bukan kpd zahir atau penampilan luarnya...yg penting hati dan nilai akal budi yg kekadang sukar dpt kita lihat...mungkin seorang mat rempit atau budak gelandangan tu mempunyai akal budi dan akhlak yang jauh lebih baik dpd yang pandai bercakap hal agama hingga boleh jadi imam di masjid...mungkin ini petanda yg dikatakan bahawa dah ramai dajjal turun ke dunia petanda juga dunia ni dah nak kiamat Subhanallah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive