Sunday 10 March 2013

SERAMM !! CARA UNTUK BERJUMPA PONTIANAK !! UNTUK BERJIWA KENTAL SAHAJA



Bagi yang berani saja ... yang mahu membuktikan!!!

Lebih afdal lagi dilakukan di tempat ² yang jarang ada aktiviti manusia seperti rumah kosong tidak dijaga, kuburan lama, bawah pokok besar, dsb.

Kuntilanak anak adalah makhluk ghaib yang mana kuntil anak adalah sebangsa jin yang hidup di sekitar kita dan menjelma menjadi susuk seorang wanita.

Di kala itu kerana sedang ramai nya sebuah mitos wanita yang mati beranak akan menjadi sesusuk kuntil anak, Jin pun memanfaatkan khabar angin ini untuk menakutkan penduduk sekitar dengan tujuan untuk merosakkan akidah manusia. Jin adalah makhluk ghaib yang mana hampir seluru makhluk ghaib dapat merubah wujud nya sesuai keinganan mereka.



Hal yang perlu anda lakukan jika ingin melihat atau bertemu dengan mahluk halus yang bernama kuntil anak tersebut adalah seperti berikut:

1. Siapkan sebatang lilin
2. Air garam 1 gelas
3. Bawah 2 butir kentang
4. 1 ekor anak ayam, yang masih hidup
5. Pakai lah wangian yang mengundang harum


Pertama: Bakar lilin di atas tanah (jaga biar lilin terus menyala)
Kedua: pancutkan air garam disekitar anda dan selebihnya taruh disebelah lilin tadi
Ketiga: Bakar kentang di atas api lilin sambil ucapkan dalam hati "datanglah kalau mahu datang ..." (diucapkan berkali-2 sampai kentang masak ...
Keempat: pancutkan wangian pda anak ayam, pegang erat-2 jangan dilepas ... INGAT JANGAN DILEPAS ATAU TERLEPAS, kerana itu anak ayam itu sebagai pengganti jika anda diminta mereka (puntilanak) agar menemani mereka.

cara mengusir cukup sembunyikan anak ayam tersebut!!!

Di harap untuk yang berani saja. dan jika anda ingin mencuba untuk pertama kalinya Di sarankan untuk mengajak rakan-rakan atau bersama-sama kawan.

INGAT!!
bilangan angka peserta yang hadir dalam ritual ini harus dalam bilangan genap
RISIKO TANGGUNG SENDIRI ...!!!

Note: TS masih belum cuba, kerana kawan yang diajak masih belum ada yang mahu ... kalau sendirian takutnya si puntianak takut sama saya ...

SUMBER

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive