Monday 11 March 2013

POLITIK GAMPANG AZLAN DAN PKR



Makin terserlah sekarang ini penglibatan PKR untuk mengarahkan bapa Saiful mengeluarkan kenyataan membela si Anwar dalam kes liwat II ..

Semalam bapak Saiful menafikan pendedahan ini dilakukan bukan disebabkan desakkan politik atau mana-mana pihak..Tapi tiba tiba saja Joe Abdul (orang yang setuju Anwar balun Chinadoll) mengaku dirinya dalang yang mengaturkan segala galanya..

"Ya, saya mengaku saya terlibat, saya yang menguruskan… saya bangga. Jadi apa isunya?

"Sebab saya pemimpin parti, memang saya bangga kerana dapat membantu parti dalam menghadapi situasi seperti ini… bapa Saiful datang jumpa kami, kami menyambut," kata Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul..


Kita boleh nampak mainan politik PKR sekarang, pagi tadi juga peguam Anwar merangkap Ahli Parlimen Subang bersungguh sungguh membela bapak Saiful kononnya kes liwat itu direka oleh pihak tertentu untuk memfitnah Anwar dari peringkat awal sampai sekarang..

Hairan, macamana peguam Anwar boleh cakap kes liwat ini direka sedangkan bukti bukti DNA pada lubang kunyit Saiful memang sah milik Anwar, kalau semua ini fitnah, takkan barisan peguam Anwar minta perbicaraan kes liwat II Anwar secara tertutup..?? Itu belum termasuk penanguhan sebanyak 60 kali..

Baca seterusnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive