Monday 11 March 2013

PANASS !!! ANWAR RANCANG SUASANA TEMBAK MENEMBAK KETIKA PRU 13 ?


Pembangkang rancang untuk Anwar bersumpah. Tapi sumpah beliau tidak mengikut syarie. Anwar akan kata "Demi Allah, saya tidak buat apa yang UMNO tuduh (meliwat saiful). Ini Anwar akan buat.

Anwar rancang satu suasana tembak-menembak sewaktu kempen. Tembakan akan terkena Wan Azizah atau Nurul Izzah. Beliau akan bangkit mengatakan kerajaan umno zalim.

Anwar akan guna seorang pegawai badan kehakiman buat kenyataan bahawa memang kes liwat Saiful Azlan, kes liwat Azizan dahulu direka.





Pembangkang rancang untuk Anwar bersumpah. Tapi sumpah beliau tidak mengikut syarie. Anwar akan kata "Demi Allah, saya tidak buat apa yang UMNO tuduh (meliwat saiful). Ini dia akan buat.

Anwar akan keluarkan Jam Omega. Mereka sudah beli jam yang sama seperti dalam simpanan dato' eskay. anwar akan tunjukkan jam omega di saat akhir kempen pilihanraya. "Ini dia jam Omega, saya difitnah sebenarnya".

Pembangkang sedang pujuk beberapa wakil rakyat bekas PKR dengan bayaran yang sangat lumayan. Wakil Rakyat ini akan beri kenyataan bahawa Najib telah bayar mereka.

Azmin Ali akan keluar satu video semasa ibunya sedang pengsan. Azmin datang bawa media, kamera ambil gambar kononnya dia cium tangan ibunya. Azmin dakwa dia telah balik sebenarnya.

Pembangkang sedang memujuk beberapa orang peguam yang terlibat dengan kes Altantuya. Dan berkemungkinan besar polis dari pihak atasan sehingga ke bawah yang menyiasat kes Altantuya. Saya dapat maklumat pembangkang sedang pujuk dan cuba membayar mereka suapa mereka keluar buat kenyataan "Memang Najib Terlibat".

Pembangkang akan guna seorang bekas pegawai kanan Rosmah. Bekas pegawai ini sedang dipujuk dan ditawarkan habuan untuk buat satu kenyataan bahawa Rosmah terlibat dengan pelbagai skandal.

Baca selanjutnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive