Monday 11 March 2013

BREAKING NEWS !!! HANTU ALTANTUYA KE YANG MANDREM BALA SAMPAI MASUK HOSPITAL ??


Semalam aku menerima pesanan ditwitter oleh Ramesh Rao Presiden Pertubuhan Minda Sosial,beliau memaklumkan bahawa penyiasat persendirian P Bala yang dijemput balik ke Malaysia oleh pakatan untuk memburukkan Ds Najib kini terlantar di hospital akibat serangan jantung..

Yang bestnya puak pencacai cikgu bad kata Bala kena ilmu hitam atau bahasa mudahnya kena mandrem.. Kalau kena mandrem kenapa bawa ke hospital ?? Bukankah air mandian Hadi Awang lebih mujarab untuk ubati segala jenis penyakit ??

Kalau ikut apa yang DR MIM tulis semalam, Bala dimasukkan ke CCU Pusat Perubatan Subang Jaya (SJMC) pada 5 Mac lalu dan dirujuk ke Institut Jantung Negara (IJN). Si Bala akan menjalani pembedahan dalam masa terdekat dan kini ditempatkan di wad biasa SJMC.

Jika merujuk laporan lidah rasmi PKR itu, MiM jangka Si Bala mengalami salur darah jantung tersumbat kemungkinan disebabkan oleh kolesterol dan mungkin juga ada darah tinggi dan kencing manis. Pembedahan itu mungkin ballon angioplasty PTCA, pemasangan stent atau pun artery bypass.

Baca selanjutnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive