Friday 22 March 2013

RAJA PENIPU !! MEMANG BANGKAI BETUI LA PAS KEDAH NI !! PASAL RUMAH ALLAH PUN NAK TIPU KA ??


Masjid Jamek Al Wahdatul Islamiah Kuala Kedah

Nama saja parti Islam, tapi perangai serupa "SETAN".. Busuk macam bangkai !! Buku Sayangi Kedah ini diterbitkan oleh Kerajaan Pas Kedah..Namun terdapat macam macam penipuan yang ditulis dalam buku ini termasuklah pembinaan Masjid di Kedah..

Bila aku baca apa yang ditulis oleh  Mctheory semalam, aku ternampak Pas tulis dan bina 12 Masjid di Kedah termasuk di Taman Bersatu Kuala Kedah..


Tersentap jugak aku bila Pas kata Masjid Taman Bersatu Kuala Kedah depa bina...Sebut "bina" ni bermaksud Pas sendiri keluarkan dana dari Kerajaan Negeri untuk bina Masjid..

Risik punya risik MASJID JAMEK AL-WAHDATUL ISLAMIAH TAMAN BERSATU ini merupakan sumbangan Perdana Menteri sendiri melalui ICU dan bukannya dari Puak kerajaan Pas yang bangang ni..




Tengok papan tanda tu..Ada tulis sumbangan Kerajaan Pas ka ??


Majlis penyerahan surat setuju terima projek ini pun diserahkan sendiri oleh Datuk Latt Shariman Abdullah Pegawai Tugas Tugas Khas YAB PM yang juga merupakan Ketua Bahagian Umno Kuala Kedah..

Tapi macamana Pas boleh dakwa Masjid Taman Bersatu dibina oleh Kerajaan Pas ?? Kalau nak menipu pun agak agak lah.Dokumen pasal permohonan untuk bina Masjid ni pun ada dalam tangan aku sekarang..Kalau nak bila bila masa saja aku boleh dedahkan..Pelik betul, rumah Allah pun sanggup tipu sebab nak tunjuk Pas tu lebih Islam dari orang lain ka?? Pas oh Pas hangpa ni memang hati busuk macam bangkai betui lah..



Untuk pengetahuan pembaca, takdak satu pun masjid dalam list diatas, yang Pas buat! Semuanya dibina oleh Kerajaan Persekutuan! Ini satu pembohongan yang jelas dan nyata Kerajaan Pas Kedah terhadap Rakyat di Kedah..

Aku harap rakyat Kedah jangan tertipu dengan buku BODOH dari Pas Kedah ni..Baca blog Kedah ke KL  di SINI tentang penipuan Pas pembinaan Masjid di Jerlun..



MTK
Projek Kerajaan BN tapi depa Claim hat depa punya..Memang bangkai laa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive