Thursday, 21 March 2013

PANASS !! KIBAR BENDERA HITAM !! PAS DAH TAK SABAR NAK KALAH KA??




Agak pelik bendera parti ajaran songsang yang sepatutnya berwarna hijau bertukar menjadi warna hitam..Dalam sejarah Pas, baru 2 tempat aku tengok bendera Pas warna hitam, 1 di Kedah ( sebab Pas Kedah tengak bergaduh sakan) yang keduanya di Arau..Tapi aku tak tahu apa motif Pas Arau pasang bendera warna hitam..



di Kedah

Cuba anda fikir kenapa apa maksud yang cuba disampaikan oleh Pas Perlis.Adakah mereka tahu nasib mereka PRU kali ini atau berlakunya perpecahan dalam Pas di Perlis? Aku dimaklumkan bahawa gambar ini di ambil semasa Pas kawasan Arau melancarkan belon PRU dimana hanya 30 orang sahaja yang hadir untuk pelancaran belon ini..

Kalau 30 orang hadir anda fikir fikirkan lah tengok apa maksudnya..

4 comments:

Anonymous said...

Hati2..ni mybe syiah sbb syiah suke kaler itam
HamPAS oooo hamPAS, korg ni berkabung @ nk tnjk syiah korg?
Atauuuu...nk bg tau sume org yg hati korg hitam gelap mcm tu?

Anonymous said...

Ada asas kaler itam menunjukkan syiah..awas nnt abis anak dara org kedah kn mutaah...perghhh lg sonok la setan2 tu cik noooon

firsthand28 said...

bendera ajaran sesat PAS..

Anonymous said...

Pasal bendera pun nak kecoh,org kta bodoh kang marah. Bendera tu dicetak hitam putih seperti warna kertas undi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive