www.mukhrizmahathirfc.com

Monday, 18 March 2013

MAKIN MENJADI JADILAH PENYAKIT ANJING GILA PR BILA TENGOK VIDEO NI





Bila artis artis masuk PR, puak puak ni macam orang hilang akal terkinja kinja gembira kononnya golongan artis tak terima BN..Tapi bila ada artis yang sokong kepimpinan kerajaan UMNO/BN yang ada sekarang ni maka dihina dicacinya artis tersebut..

Video pengakuan Nabil diatas sekali lagi membuatkan pencacai mengila dalam FB..Bacalah komen komen dibawah..Sama seperti apa yang dicakapkan oleh Nabil..




2 comments:

Anonymous said...

Pencacai2 PR ni mmg sakit jiwa!!!..Jika ada selebriti mnyokong BN, dorang meroyan2 bagaikn dunia ni nk kiamat!...Kita peduli apa klu ada slebriti nk join PR!...lantak ko la!!..Apa!..ingt si Ebby atau Si Bob join PR, BN dh goyang ke??..Yg penting sokongan majoriti rakyat M'sia semakin padu, semakin bertambah dan semakin kuat kepada BN!!...Yg meninggalkn PR pun semakin bertambah2!

tukang telek said...

Di tempat saya pun ramai orang dah meluat dengan PR ni. Semua benda nak dipolitikkan kerja tak dibuat langsung asyek dok fitnah bohong fitnah bohong, ingat rakyat ni bodoh macam pembangkang longkang ke?. Bungkus lah kali ni Pakatan haramjadah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive