Wednesday 6 June 2012

TUDIAA !!! [VIDEO] PENANGKAPAN PENARI TIANG BERBOGEL LEBIH DASYAT DARI K-POP DI SELANGOR !! APA KHALID GAGAP BUAT ??



Inikah perjuangan PAKATAN RAKYAT terhadap rakyat Selangor yang memberi peluang kepada mereka memimpin Selangor? kenapa Nik Aziz dan Hadi Awang masih terdiam seolah-olah menghalalkan apa yang berlaku di Selangor sekarang..

Penambahan mendadak rumah rumah urut serta servis pelacuran tanpa kawalan seolah dihalalkan oleh Kerajaan PR selangor..Setiap hari ada saja serbuan keatas pusat pusat urut oleh pasukan PDRM..Ada pusat hiburan di Selangor menyajikan tarian bogel kepada pengunjung kelab..



Di kelantan sekarang ini arak dah dihalalkan untuk dijual semata mata nak jaga hati Dap dan nak cari duit lebih..Sebelum ni dipentas ceramah mereka selalu bangkitkan isu orang Umno makan duit haram dari kutipan hasil cukai arak..

Tapi bila realiti yang berlaku di Kelantan sekarang, seperti biasa skrip basi akan digunakan untuk mengalih pandangan rakyat yang mereka ni bersih dan pakar dalam bidang penambahbaikkan ekonomi Kelantan..

Berbalik kepada isu di Selangor Nik Aziz dan Hadi Awang terpaksa tutup mulut dan mata kerana takutkan kuasa abang besar yang paling kuat dan berpengaruh di Selangor..walaupun khalid gagap sebagai MB tetapi orang kanannnya tentulah Dap..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive