Tuesday 5 June 2012

PARTI ANAK BERANAK !! ANWAR,WAN AZIZAH DAN NURUL IZZAH KENA SINDIR



Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali, baru-baru ini menegaskan bahawa PKR tidak wajar mengamalkan nepotisme di dalam parti itu memandangkan amalan tersebut dianggap tidak sihat bagi parti tersebut.

Kenyataannya itu sangat jelas menyindir pedas Ketua Umum, Anwar Ibrahim, yang juga “madu”nya, yang membariskan isteri, Wan Azizah Wan Ismail sebagai Presiden dan anak perempuan sulungnya, Nurul Izzah sebagai Naib Presiden PKR.

Pun begitu, Azmin dilihat sengaja memujuk hatinya dengan menyatakan bahawa dia yakin bahawa amalan nepotisme yang diamalkan oleh Anwar Ibrahim itu tidak akan menjejaskan kedudukannya sebagai pemimpin tertinggi parti itu.

Menurutnya lagi, PKR kononnya sangat demokratik dan sangat telus mempraktikkan amalam demokrasi di dalam setiap pemilihan kepimpinan PKR.

Saya melihat kenyataan Azmin tersebut merupakan satu kenyataan “sedih”, “kecewa”, “rasa tergugat” dan cuba meraih simpati dari para penyokong parti yang kini lebih menyedari “kedudukan istimewa”nya di mata Anwar.



Sebagaimana maklum, seluruh negara, para penyokong dan pemimpin PKR sendiri mengakui bahawa Azmin merupakan “madu emas” yang menjadi kesayangan Anwar Ibrahim.

Meskipun Anwar menerima rungutan, komplen dan laporan tidak enak yang menunjukkan sikap Azmin yang melampau serta suka bertindak sesuka hati, Ketua Umum PKR itu hanya berdiam diri dan lebih gemar menyebelahi Azmin.Baca seterusnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive