Friday 8 June 2012

PANASS !!! KHALID GEREJA LUPA KISAH WET DREAM 16 SEPTEMBER DI KENCING ANWAR !!!


Satu soalan saja aku nak tanya kat si khalid ni hang lupa ka kisah 16 september dulu ?? Bila Anwar cuba beli 30 ahli parlimen BN kat sabah untuk sertai projek 'wet dream' 16 september ciptaan Anwar yang berangan angan ke Putrajaya.

kenapa sekarang isu ni baru timbul dan nak dibawa ke mahkamah? Kenapa tak buat semasa Ahli Parlimen PKR tu dapat tawaran dulu?semua ni timbul sebab nak Pilihan Raya. Bukannya ada sebab lain..Tak apa kita tengok masa di parlimen nanti siapa makhluk pkr yang dia maksudkan..

Dulu pun Karpal pernah marah Anwar sebab nak tubuh kerajaan persekutuan pada 16 September 2008 dengan cara membeli wakil rakyat BN..Anwar juga ditempelak kerana mempromosi politik lompat parti yang dianggap paling bodoh..Sepatutnya si Khalid gereja ni patut dedah video yang Anwar cuba beli pemimpin BN suatu ketika dulu.Siapa 30 pemimpin BN yang dimaksudkan..


Tapi boleh percaya ka video si khalid ni ?? katanya ambil dari cctv,kalau dari cctv mana ada perakam suara.Lagi pun bukan Hadi dah cakap video ni besi mana boleh percaya..Apa pulak fatwa Hadi lepas ni pasal video ni??



Inilah video penipuan Anwar yang cukup besar,semua pemimpin pakatan yang geli geli nak jadi menteri frust menonggeng sebab di kencing Anwar..Itu pun sampai la ni depa masih percaya kat Anwar..


Video Karpal Maki Anwar 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive