Sunday 3 June 2012

PAKATAN AKAN HURU HARAKAN NEGARA JIKA MEREKA TEWAS PRU13



Barisan Nasional (BN) bersedia untuk menghadapi kemungkinan pembangkang akan mengecam keputusan Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) jika kalah dan turun ke jalan-jalan untuk menggulingkan kerajaan dipilih secara demokratik.

"Mereka akan mendakwa keputusan pilihan raya sebagai tidak adil, tidak bersih untuk mewujudkan persepsi negatif," kata Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, yang dilihat mengulangi pandangan diberikan oleh bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dalam tulisan blognya bulan lalu.

Sehubungan itu katanya, senario sedemikian mungkin akan wujud dan sudah dijangkan ekoran sokongan yang semakin meningkat kepada BN sejak Mac 2008.

Dipetik The Star Online, Muhyiddin berkata, langkah sedemikian sebahagian daripada usaha mereka untuk menggerakkan 'perang psikologi', yang bertujuan membawa rakyat ke jalan menyertai demonstrasi mirip Kebangkitan Rakyat di beberapa negara sejak awal tahun lalu.

Muhyiddin menambah, perhimpunan Bersih 3.0 yang diadakan akhir April lalu adalah sebahagian daripada usaha mereka untuk mengecam keputusan PRU13 jika tidak memihak kepada mereka.SINAR


MTK
PAKATAN MEMANG PAKAR BAB HURU HARA NI,SEBAB DEPA DAH DILATIH BUAT MACAM TU..KITA TENGOK SIRI BERSIH YANG LALU,BOLEH NAMPAK SIFAT SIFAT KEBENCIAN TERHADAP NEGARA..LEBIH LEBIH LAGI KESEMUA KEPALA YANG BAGI ARAHAN TU

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive