Thursday 3 April 2014

PANASS !! TIAN CHUA MASIH KEBAL BIARPUN MENGHASUT RAKYAT GULING KERAJAAN !! @PDRMsia





Biarpun beribu laporan Polis dibuat terhadap Tian Chua dari insiden Bersih,901, hinggalah ke Lahad Datu, sehingga kini Tian Chua masih bebas sebebas bebasnya menghasut rakyat supaya mengulingkan kerajaan..

Baru baru ini Tian Chua sekali lagi berjanji akan mengheret rakyat untuk menjatuhkan DS Najib dalam masa 5 bulan..

Cuba tengok video dibawah ni,




video
Video Ucapan Tian Chua tentang Insiden Lahad Datu

Adakah perkara ni dianggap bahan mainan? Sebagai rakyat Malaysia, kita pun geram dengan budaya politik yang diamalkan Tian Chua..

Tian Chua sendiri mengaku menerima paling banyak laporan Polis dibuat oleh rakyat Malaysia yang marah dengan tindakkanya, tapi apa boleh buat, itu saja cara yang mampu rakyat lakukan demi sayangkan negara..Hanya berharap agar akan ada tindakan yang diambil terhadap si celaka ini.

Jika tiada apa apa tindakkan yang dibuat oleh PDRM, apa guna beribu laporan polis dibuat.. Kenapa Tian Chua kebal sangat sehingga sampai sekarang tiada lagi pendakwaan dibuat ?? Apa dah tak cukup akta kah untuk sabitkan Tian Chua dengan kesalahan menghasut ??

Jika Pihak polis atau Peguam Negara takut hendak mengambik tindakkan dan mendakwa, kelak pasti rakyat akan pandang rendah terhadap kemampuan PDRM dan Undang Undang Negara..

Tian Chua hari pernah dihukum penjara sebulan dan denda RM1,000 oleh Mahkamah Sesyen selepas didapati bersalah tidak mematuhi perintah polis supaya beredar dari kawasan larangan di Pusat Latihan Polis Diraja Malaysia (Pulapol), dua tahun lalu.. Tapi Tian Chua terlepas ketika membuat rayuan..

4 comments:

Anonymous said...

si tian chua ni memang sengaja mencari jalan untuk ditangkap... jgn terpedaya, buat bodoh jer... taktik PKR utk meraih simpati... percayalah, ianya sangat berkesan keatas cacai guling PR...

Anonymous said...

Bayangkan kalau umat Islam/Melayu gertak pemimpin PENDATANG KAPIR termasuk si KAPIRBABItiang ni, mungkin tentu terus kena tangkap! Tapi si PENGGANAS CINABABI ni boleh pula sampai gertak YAB PM kita - kerana beliau ISLAM/Melayu!

Apa dah jadi undg-undgkah kat M'sia ni - awatlah KDN tak peduli dan tangkap bawah undang-undg TERORISMA?! Kalau tidak, sampai bila-bila PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL ni akan bermaharajalela, mensasarkan umat ISLAM/Melayu!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

sudahlah korang suka nau masukkan komen copy paste makcik sambal belacan ni buat semak jer.. org da pahamlah maksud kau..jgn sampai org meluat pulak

Anonymous said...

'Suka nau'?....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive