Monday 31 March 2014

VIDEO PANASS !! KEBERANIAN TUN M BALUN MEDIA BARAT



Sejak menjadi Perdana Menteri dan mentadbir negara selama 23 tahun, Keberanian Tun Dr Mahathir memang tak boleh dinafikan, malah cara beliau mentadbir negara dan berhadapan dengan pihak pembangkang memang tidak boleh dipertikaikan.

Termasuk berhadapan dengan negara barat dan media media putar belit mereka seperti CNN dan BBC yang menjual cerita tipu untuk buat duit..



Post by Medan Tempur Kedah.



Video Ayahanda Tun M balun Yahudi ketika ditemu ramah BBC

3 comments:

dzimba said...

the best bro

Anonymous said...

Nasib baik ada Media Alternativ (label "teori konspirasi" adalah label si Barat-ZIONIS utk. memburukkan dan menutup mulut Media dan mana-mana teori Alternativ), yg. cuba memberikan maklumat benar – tak mcm si CNN yg. memang si CELAKA News Network dan si FOCK News itu pun yg. sama CELAKAnya!!

Lihat artikel amat BERNAS dr. wartawan Jepun Yoichi Shimatsu, yg. menyambungkan titik-titik penting misteri kehilangan MAS kita ini, termasuk kemungkinan penglibatan si ZIONIS Soros, bukan shj. utk. menjatuhkan Iran tetapi kerana dendamnya yg. lama, pd. YAB Ayahanda Tun Dr. Mahathir kita ini - di http://www.sovereignindependentuk.co.uk/2014/03/28/latest-posts-role-of-israel-and-soros-exposed-by-mh370-twin-jet-in-tel-aviv-top-10-veterans-stories-in-todays-news-march-26-2014-adl-deceit-sinks-judgeship-t/ , Role of Israel and Soros Exposed by MH370 Twin Jet in Tel Aviv , By Yoichi Shimatsu, March 26, 2014!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation)

QalamQabut said...

Assalamualaikum Makcik Belacan. Alhamdulillah, dengar kata dah kurang sikit penyakit elergy tu, betul ke?

Apa pun tahniah le dapat sambung balik hobi copy n paste ni, walaupun setakat ke dalam blog yang 'auto comment'.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive