Saturday 5 April 2014

PANASSS !!! HIMPUNAN DERITA RAKYAT BERTUKAR MENJADI HIMPUNAN DERITA PEMIMPIN PAS ?!!!





Hari ini berlangsungnya satu himpunan yang dianjurkan oleh Pas kononnya untuk membela nasib nasib penoreh getah ekoran kejatuhan harga getah sehingga RM 2.40 sekilo..

Tapi sebaik saja himpunan ini bermula, langsung tiada pengisian dalam ucapan ucapan pemimpin Pas.. Tak ada pun kata nak bela nasib penoreh..

Sebaliknya ketika ucapan ucapan pemimpin Pas, petugas petugas Pas sibuk mengusung beg plastik meminta wang dari hadirin yang hadir.. Barangkali himpunan ini sebenarnya untuk membuat kutipan untuk mengurangkan BEBAN pemimpin Pas yang kalah dalam beberapa kes saman sebelum ini termasuk Hadi Awang dan Mat Sabu..



Aku dapat maklumat dimana ada beberapa puak dalam Pas tidak menyokong himpunan ini..Sebab itu Hadi Awang mengarahkan Pas Pusat mengeluarkan arahan WAJIB DATANG kepada seluruh jentera Pas di Kedah dan kawasan sekitar..

Memang banyak muka muka yang hadir tadi kesemuanya penyokong Pas, bukannya penoreh penoreh..boleh lihat pada gambar gambar (akan diupload pada artikel seterusnya) himpunan ini.. semuanya ayat ayat provokasi politik.


Apa apapun Majlis Malam Cinta Allah dan Rasul dapat sambutan yang cukup hebat di Pekan Baling... Kehadiran warga Baling melebihi puak pencacai Pas yang hadir pada himpunan ini..

4 comments:

Anonymous said...

Pemimpin PAS tidak ubah seperti Peminta Sedekah dan tiada bezanya dengan Pengemis-Pengemis di kaki lima.

benciPKRDAPAS said...

MANA DIA DUIT KUTIPAN TABUNG MEMALI??

Anonymous said...

Nak bertanya sikit le..
Dah terlalu hina dan PAPA KEDANA sangat ke PARTI PAS ni yerrr..asal ceramah je minta derma...DAIF SANGAT DAH KE?

Anonymous said...

kata nak bela rakyat.. tapi belum apa2 yang berlaku... duit rakyat pulak yang kena keluar dulu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive