Wednesday 2 April 2014

PANASS !!! GARA GARA HUTANG TAK BAYAR, EXCO SELANGOR DIMALUKAN PAK SAMAD



Ingatkan dah bila Pak Samad Join PKR, murah rezeki dia, tapi tak jugak sebab dah kena kencing oleh seorang EXCO Selangor.. Exco tu beli 2 lukisan nak hadiah kat Anwar dan Khalid, rupanya ambik macam tu saja tak bayar..

Baca luahan Pak Samad dibawah

Seorang exco Selangor didakwa tidak membayar harga dua buah lukisan yang dibeli daripada Sasterawan Negara, Datuk A. Samad Said.



Dua buah lukisan itu dikatakan dibeli untuk dihadiahkan kepada Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

"Saya katakan kepada exco itu kalau mahu lukisan saya perlulah dibayar kerana itu sumber rezeki saya.

"Jadi dia tanya saya berapa harga lukisan itu? Saya katakan harga sekeping lukisan saya biarpun tidak cantik RM8 ribu," kata Samad semasa menyampaikan ucapan ringkas di majlis pelancaran novel Sungai Mengalir Lesu di Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur dan Selangor (KLSCAH), Selasa.

Pada awalnya, pendedahan mengenai perbuatan exco Selangor menganiaya Sasterawan Negara itu didedahkan oleh pemenang anugerah sastera, Uthaya Sangkar SB ketika mengulas mengenai novel Sungai Mengalir Lesu.

Hanya beberapa jam luahan Pak Samad didedahkan,Exco Selangor, Rodziah Ismail mengakui GAGAL melunaskan bayaran lukisan yang dibeli daripada Sasterawan Negara Datuk A Samad Said berjumlah RM16,000-TMI

3 comments:

Anonymous said...

Aku pun nak beli 2lukisan berharga rm7998 sekeping.jd kalau dua keping baru rm15996. Mahal lg lukisan pak samad. Aku nak bagi kat karpal sing dan nik aziz sbg tanda 'kehilangan' jwtan mrk jd pngerusi dan menteri besar. Sbgaimana exco sgor yg beli lukisan tu tp bayar guna duit rakyat selangir, maka aku pun tuntut pkara sama demi keadilan agar bayaran lukisan yg aku beli utk hadiah itu juga diambil dengan cara kerajaan negeri diperintah cina dap, penang dan pas kelantan, MEROMPAK SECARA TERANG DUIT RAKYAT KEDUA DUA NEGERI Untuk bayar lukisan hadiah itu.
Alaa... kjaan negeri tak perlu risau rakyst dan peyokong pakatan tidak akan peduli dan tidak akan kesah pun rompakan demikian asal dibuat dgn transaksi yg betul punya.

Anonymous said...

Ok ler tuuu....maklum lah ahli seumur hidup..tak payah bayor....abis manis sepah dibuang,,,!

Anonymous said...

apa lagi pak samad!buatlah demo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive