Thursday 4 July 2013

RUMAH URUT : PBT KURANG MAKLUMAT ATAU ADA TANGAN GHAIB BERSEKONGKOL ??



Exco Selangor sekali lagi cuba menyembunyikan pekara sebenar berkaitan lambakkan pusat urut yang berlaku di Selangor.

Exco Selangor juga mendakwa orang ramai kurang menyalurkan maklumat kepada PBT punca mereka gagal untuk jalankan operasi dan serbuan..

Lambakkan pusat urut di Selangor bukan isu baru ditimbulkan dalam sidang Dun.. Sudah beribu kali isu ini dibangkitkan ketika Ronnie Liu menjadi Exco PBT..



Namun Ronnie gagal menjawab soalan soalan yang dilontarkan dengan tepat.Sebaliknya menyalahkan pihak Polis kerana tidak memberi kerjasama dengan PBT..


Peliknya, Setiap kali pihak berkuasa ingin menjalankan operasi dan serbuan mesti ada maklumat dibocorkan.. Seolah olah ada tangan tangan ghaib yang mempunyai kuasa besar menjaga aktiviti pusat urut haram ini..

Jika kerajaan Selangor memandang serius isu ini, mereka sepatutnya menubuhkan pasukan risikkan khas untuk memantau pusat pusat ini.. Bukan mengharapkan sepenuhnya bantuan dari orang ramai..

Mungkin sebelum ini ada aduan dari orang ramai tetapi sejauh mana tindakkan yang diambil oleh PBT tidak diketahui..

1 comment:

Anonymous said...

jika mcm tu... aduan tak cukup.. dah adu rahsia bocor.. jadi nak buat mcm mana.. haha

org islam (org kafir memang tak kisah) ramai ramai kena kepung tempat tu masa operasi berjln.. satu pihak dah stanby kat polis.. jadi dia org tak boleh lari.. buat semua tempat sampai tutup semua..

Polis di salahkan.. org ramai tak beri info.. dah tu kerja dia apa... kutip duit?????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive