Tuesday, 2 July 2013

BETUI KATA BLOG ANAK SEBERANG, UMNO SENDIRI BERKIRA NAK MAMPOS !!





Memang benar apa yang dikatakan oleh Blogger Anak Seberang, dalam usaha UMNO untuk memperkuatkan lagi jentera propaganda, UMNO juga cukup berkira untuk mengeluarkan peruntukkan kepada jentera propaganda..

Bukan minta nak minta saguhati atau satu bajet yang besar.. Cukuplah sekadar pengiktirafan kepada pasukan media sosial Pro UMNO yang bersengkang mata 24/7 untuk melawan fitnah pembangkang..

Bagi aku pemimpin UMNO masih buta tentang peranan media sosial dalam membantu peperangan bagi menangkis segala tomahan serta fitnah dari PR..

Beza dengan pemimpin PR yang mengiktiraf dan bekerjasama dengan barisan tentera siber mereka untuk menyerang UMNO habis habisan..



Sejak dulu lagi PR menguasai peperangan didalam media sosial..Jentera perang siber UMNO masih jauh ketinggalan sehingga selepas mengalami kemerosotan undi pada Tsunami PRU ke 12.. Baru lahir banyak blog blog pro BN yang berkorban jiwa dan raga untuk  mempertahankan UMNO..

Antara tempoh 2008 hingga 2013, bermulalah peperangan alam maya yang dasyat antara jentera siber pro PR dan pro UMNO..Segala fitnah mahupun serangan peribadi pemimpin UMNO tu sendiri berjaya dipatahkan..

Namun peranan jentera siber UMNO masih lagi tidak diiktiraf oleh sesetengah pemimpin UMNO di negeri..Malah mereka melihat pasukan media siber pro UMNO tidak relevan..Rasa macam satu beban yang besar bagi mereka untuk menyalurkan sedikit bantuan kepada pasukan siber..

Aku yakin, pekara ini juga terjadi disemua negeri.. Aku sebagai ahli Umno aku juga ada hak untuk menyuarakan pandangan aku.. UMNO bukan parti sendirian berhad hanya untuk pemimpin yang ada pangkat hanya pandai cari makan.. Zaman sekarang ni tak ada lagi soal makam siapa lagi tinggi dan makam siapa rendah.. Saiz lubang kubur tetap sama..

Kepada pemimpin UMNO di negeri negeri yang tak iktiraf peranan media sosial, belajar terima kritikan untuk maju.. Jangan busukkan nama parti..

Sekian

Baca tulisan Blog Anak Seberang

4 comments:

changing our mindset said...

Kalau ikhlas nk slmtkn negara x perlukn byrn. Korg nk berjuang pun kena byr ke? Aku buat blog dh 5thn takde sape byr. Sbb aku percaya aku kena salurkn mklmt yg bnr kpd org yg jahil. Itu psl cybertrooper umno tws di medan maya sbb buat utk duit bkn buat utk bangsa dn negara.

medan tempur said...

bro.blogger copy paste artikel dgn blogger turun padang cari isu x sama
.

Anonymous said...

Yup betul bro... nak turun padang cari bukti untuk tangkis segala fitnah ciptaan pembangkang bukan mudah...tangki minyak kereta dan tangki perut kena isi juga beb...

Anonymous said...

nak hasil aje... nak rasa sedap aje.. nak rasa nikmat aje.. dah menang.. peminpin atas dah lupa diri.. mata buto masih ingat cina undi. jadi sama rasa.. org melayu umno dan bloggers.

padahal pemimpin Umno dah takut kalah.
terhegeh kat cina.. beri muka kat cina.. tu masih bengkak muka tak sedar diri lagi..

mungkin dia ingat.. war room dia buat kerja. war room beri muka kat cina sumbat jolok cina.. ikut punahsihat yg memunahkan.. punahsihatnya kan lebih ke cina..cina pro dap.. mau ke dia kuatkan umno.. nanti cina dap jolok punahsihat. Tunggu ajelah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive