Thursday 4 July 2013

PANASS !! BETUI KAH AHLI PARLIMEN PR DI KEDAH BERHUTANG DENGAN GANGSTER ??




Baru baru ni aku baca dalam Blog kawan aku si Duke Of UMNO, dia tulis ada seorang Ahli Parlimen pembangkang di Kedah "berhutang" dari beberapa gangster untuk membiayai kempen politiknya pada PRU 13 tempohari.

Member aku kata, sampai la ni Ahli Parlimen tu buat tak tau pada gangster tu.Buat macam tak dak apa yang berlaku.. Gangster gangster ni pula dari DAP.. Bila Ahli Parlimen PR ni buat "kenduri", sekoq DAP pun tak mai ... depa pakat boikot Ahli Parlimen tu sebab tak bayaq hutang..

Aku dengaq, Ahli Parlimen pembangkang ni tunggu masa je. Kalau gangster-gangster tu tak tahan sabar, rasanya mungkin Ahli Parlimen pembangkang tu akan menerima nasib yang sama macam Adun Dap kat Melaka tu...Rumah kena baling cat, kereta kena pecah.. Itu pun kalau jenis Gangster yang ada hati perut lah..



Kalau yang jenis hilang sabaq , aku rasa nyawa Ahli Parlimen tu pun boleh terancam.. Kesian.. Muda muda lagi dah pinjam Ah Long.. Opss.. Hangpa kenai ka sapa MP tu ?

Nanti kalau keluaq cerita sama macam Adun Dap kat Melaka tu, hangpa tau la kot sapa dia..

1 comment:

Anonymous said...

hahaha.. berpakat dgn si jahat.. tu akibatnya.. cina tu bagi duit ada tujuan.. kalau menang ada habuan projek tender dll... padan muka jual agama jual bangsa.. rasakan... nuor kan byk duit

tu nama cina.. jgn harap nak bantu melayu islam jika takde tujuan... nak tersengih pun tak mau.

mungkin yg lain pun sama.. patutla apa cina mintak semua kasi.. ???????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive