Saturday 6 July 2013

WOWWW !!! BEKAS MP JERAI CERAI BINI NO 2 SEBAB TAKUT BINI NO 3 TAU ??




Isteri ketiga, janda beranak tiga, Siti Balkis Husain

Isteri yang diceraikan Firdaus Jaafar pada hari itu ialah Nurul Huda Arshad iaitu isteri ke-2 Firdaus yang dinikahi selama 5 tahun tanpa anak. Isteri pertama Firdaus bernama Kasmuri Jaafar dan mempunyai 6 orang anak . Isteri ke-3 Firdaus bernama Siti Balkis Husain, seorang janda anak 3 ketika dinikahinya.

Perceraian bukan difailkan oleh isteri beliau Nurul Huda sebaliknya difailkan oleh Firdaus sendiri melalui peguamnya, Zahir Razak & Co .Firdaus telah pertama kali memfailkan perceraian pada 27 Nov 2012 tetapi menariknya semula apabila berita itu heboh diperkatakan dalam blog Kedahan69.

Firdaus bimbang berita pemfailan perceraian itu akan menyebabkan dia tidak dicalonkan dalam PRU13. Di samping itu dia juga dikatakan bimbang berita dia mempunyai isteri ke-2 bernama Nurul Huda itu sampai ke pengetahuan isteri ke-3 nya, Siti Balkis Husain yang ketika itu sebenarnya tidak tahu kewujudn Nurul Huda dalam hidup Firdaus dan menyangka dia adalah isteri ke-2 Firdaus selepas Kasmuri Jaafar.

Nurul Huda langsung tidak tahu kewujudan isteri ke-3 Firdaus yang dikatakan sudah dinikahinya selama setahun lebih. Nurul Huda hanya mengetahui hal tersebut melalui blog Kedahan69 pada 23/3/13.



Nurul Huda telah merujuk kepada Pejabat Agama Shah Alam berkenaan perihal dia ingin memfailkan cerai terhadap Firdaus pada 27/3/13. Apabila Firdaus mendapat tahu akan hal tersebut, dia telah menelefon bapa Nurul Huda meminta Nurul Huda menghentikan niatnya itu dengan alasan akan merosakkan reputasinya yang akan dicalonkan dalam PRU13. Nurul Huda mengambil keputusan menerima nasihat bapanya supaya membatalkan niatnya untuk memfailkan cerai atas permintaan Firdaus.

Sejak kalah dalam PRU13 (sejak 5/5/13) Firdaus sudah berhenti menelefon dan menghantar sebarang sms kepada Nurul Huda. Kali terakhir mereka berjumpa adalah ketika Nurul Huda pergi ke Kedah pada 21/3/13. Pada 19/6/13 Nurul Huda dihubungi peguam Firdaus untuk mengambil notis pemfailan cerai ke atasnya yang pada mulanya dijadualkan pada 25/6/13 tapi ditangguhkan pada 1/7/13. Firdaus membuat keputusan menceraikan Nurul Huda atas alasan tidak puas hati kerana Nurul Huda ada mengataklan yang dia akan mendoakan Firdaus kalah dalam PRU13 kerana telah menganiaya dia sebagai seorang isteri.

Inilah sebenarnya hal yang berlaku.

BACA SETERUSNYA DI KEDAHAN69

3 comments:

Anonymous said...

DAHSYAT RUPANYA BEKAS MP JERAI NI. KAKI KONGKALIKONG RUPA2NYA. BINI PUN DIA AUTA, TAMBAHAN PULA PARA PENGUNDI. NASIB BAIK KALAH!!!!!!!!!!! KESIAN KEPADA PENYOKONG PAS....

Anonymous said...

Ada sbb firdaus ceraikn bini no2 dia tu...klu x caya hampa cuba pi ambik janda dia jd bini hampa...gerenti x sampai sebulan kna ceraii......hahahahaha

Rafizie said...

ust firdaus ni baik orangnya. kami amat mengenali beliau.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive