Monday 1 July 2013

PANASSS !!! DS ZAHID HAMIDI TUMBUK BUSINESS MAN SEBAB BAWA LARI ANAK DARANYA ??



Sekarang ni tengah panas dengan isu Ds Zahid mencederakan seorang ahli perniagaan Melayu. Dari apa yang dilaporkan oleh media pakatan, Ds Zahid cuba membunuh ahli perniagaan ini.. Lelaki ini pula mengunakan khidmat loyar putar alam pujangga Dap untuk menyaman Ds Zahid..

Saman itu difailkan oleh Amir Bazli Abdullah terhadap Ahmad Zahid yang dituduh menumbuk mukanya pada 16 Januari 2006 di Kelab Rekreasi Country Heights di Kajang, Selangor.

Baru baru ini Mahkamah Tinggi memutuskan bahawa kes itu perlu dibicarakan dan Mahkamah Rayuan mempunyai pendapat sama... Tak apalah dah masuk Court pun kes ni.. Bila Mahkamah dah putus perlu dibicarakan aku harap cerita sebenar dibongkarkan.. Tetapi bukan cerita karut versi Singh Wilcha tu..





Semalam aku terbaca satu artikel tentang ahli perniagaan yang menyaman Ds Zahid dalam blog Gosip Rakyat bertajuk INILAH MELAYU BODOH, SANGGUP MELUTUT PADA KARPAL DEMI FITNAH DAN PENIPUAN! @Zahid_Hamidi @malaysiakini .. Dari penulisan yang blogger GR sampaikan, baru aku faham bahawa kes ini berkaitan dengan ahli keluarga Ds Zahid.. Baca petikan dibawah..
Apa perasaan kita kalau anak kita dibawa lari orang, lebih-lebih lagi anak kita seorang perempuan. Apa tindakan dan perasaan kita bila anak dibawa lari dan si laki buat ikut sedap hati dia saja? Anak perempuan tu tak ada mak bapak lagi ker?

Jika pembaca sekalian buat sesuatu yang demi mempertahankan maruah anak dan keluarga kita sendiri, adakah itu dianggap cederakan dan cubaan membunuh? Baca seterusnya
Bagi yang tak tahu cerita sebenar mungkin orang akan menuduh Ds Zahid sebagai samseng.. Tapi cuba tanya pula ahli perniagaan yang menyaman Ds Zahid, kenapa Ds Zahid menumbuk beliau ?? Apa punca beliau ditumbuk ? Takkan Ds Zahid sampai di Kelab Rekreasi berkenaan terus menumbuk beliau ?? Apa hubungan personal antara beliau dan Ds Zahid ?? Biarlah semua cerita ini didedahkan dalam Mahkamah nanti.. Kita tengok siapa yang betul siapa yang fitnah...


7 comments:

Anonymous said...

Siapa dia karpal singh nak gesa2? Minta lah parlimen buat suruhanjaya siasat kes chinadoll dan lahad datu tu. Bodoh nya bengali kahhhkkk tuiiii

Anonymous said...

saya sokong zahid... berjuta juta kali.. dlm islam anak lelaki dan perempuan tanggungjawab ibu bapa depan Allah. Depan Allah setiap anak itu diadili akan dipanggil kedua ibu bapanya. Berat jadi ibu bapa ni...

jika kita biar anak lelaki kita bawak anak org.. nanti Allah tanya pulak kat ibu bapa lelaki tu apa yg telah diajar dididik kat anak lelakinya. Bertambahlah soalan dpn Allah.. dr sikit jadi byk soal jawab dpn Allah.. Jika kita jadi anak ingatlah emak ayah kita...kesian mereka juga bertanggungjawab di depan Allah.

Jika kita buat salah.. bertaubatlah..semoga dosa kita diampun...didunia memaksa kehendak diri ikut telunjuk org.. diakhirat kita sendiri tanggung bebbbbbb.

Saya ada anak perempuan..semua org yg ada anak perempuan mau ia selamat dunia dan akhirat.

Yg lelaki tu takde anak perempuan ke???? belum kahwin???

Anonymous said...

biasanya jika kita tau itu salah tapi kita tetap melakukannya juga dgn alasan tertentu.. ia akan berbalik kat kita semula.. kita tak takut ke nanti anak kita pulak di bawak lari org atau dirosak org.

lebih baik kita memohon ampun bertaubat.. semoga tdk mendatangkan aib ke kita
sekeluarga.

Anonymous said...

lihat sekarang begitu byk finah..akhirnya fitnah yg kita mainkan di mulut kembali ke kita.

Anonymous said...

ya non..fitnah org tak islamik tapi akhirnya dia lagi parah..akhir zaman

Anonymous said...

tahniah..elok datuk seri zahid hamidi tumbuk mamat tu. tak reti jaga anak!..yang memandai biar anak dia bawa anak dara orang apa pasai. kalau saya ,saya pun bagi penumbuk siap penerajang lagi.

Anonymous said...

TU KIRA BAGUS KERANA DS ZAHID SETAKAT TUMBUK, KALAU AKU KAIN KAPAN LA JAWABNYA SIMALAUN TU. PI LA BAWAK LARI ANAK CUCU 'KAPAL TENGGELAM'(KS-DAP) TU TENGOK APA DIA NAK BUAT.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive