Friday 5 July 2013

CENTRAL MARKET TINDAS PENIAGA MELAYU !! APA GUNA DATO ROZABIL BENDAHARI PEMUDA UMNO DALAM SYARIKAT ?? @KhairiKJ @tunfaisal @razlanrafii



Apa peranan tokoh korporat muda Dato Rozabil Abdul Rahman selaku Bendahari Pemuda UMNO Malaysia merangkap Board of Director Central Market Management Sdn Bhd kalau masalah peniaga peniaga peniaga Melayu dalam Central Market tidak diambil peduli???

Itu antara soalan soalan yang ditanya oleh rakan aku yang berniaga di Central Market..

Apa guna pegang jawatan sebagai BOD dan berjawatan dalam Pemuda UMNO kalau peniaga bangsa sendiri ditindas oleh syarikat pengurusan cina..





Dato Rozabil selaku BOD sepatutnya mengambil berat tentang masalah yang dihadapi peniaga peniaga di Central Market barulah nampak ada juga peranan jawatan yang disandang dalam parti..

Dari awal isu peniaga Central Market ditindas oleh syarikat pengurusan, Dato Rozabil  sebagai lembaga pengarah tidak pernah bertanyakan nasib peniaga peniaga disana..

Peniaga Melayu di CM bukannya mahu meminta sesuatu untuk kepentingan mereka, cukuplah sekadar mendengar masalah yang dihadapi mereka selama sejak Central Market diambil alih oleh pengurusan baru..

Kebanyakkan peniaga Melayu disini menjual produk seni, bukannya menjual produk untuk mengejar keuntungan seperti peniaga peniaga bangsa asing yang menjual produk produk made in China..

Aku harap sangat Dato Rozabil turun dengar sendiri keluhan peniaga Melayu di Central Market.. UMNO parti untuk bantu bangsa Melayu, bukan bantu diri sendiri..



BACA PENDEDAHAN PERTAMA DI SINI, SINI DAN SINI
ARTIKEL DARI MYKMU.NET
THE UNSPINNER SINI

LAPORAN KOSMO : KADAR SEWA PASAR SENI CEKIK PENIAGA

2 comments:

Anonymous said...

Bangsa Melayu/Islam makin jadi PENGEMIS/PENUMPANG MEREMPAT di bumi kita ini sebagai warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain! Bakal kita jadi BUMIPUTERA Melayu/Islam di Singapura dan Palestin!

Sila lihat bagimana bumi PUSAKA kita, termasuk P. Pinang, Selangor dan Johor (juga Kota Kinabalu, Sandakan, Miri, Kucing, Labuan dsbnya) makin TERGADAI kepada si PENJAJAH GELOJOH Cina Singapura – dahlah Bumiputera Melayu Singapura dah dijahanamkan hak mereka, termasuk dengan membawa jutaan imigran Cina dan Kristian! Sila lihat
http://www.thestar.com.my/Business/Business-News/2013/07/05/KL-Trillion-residential-units-unveiled-The-39storey-apartment-will-be-one-of-two-identical-residenti.aspx, KL Trillion residential units unveiled, By LIZ LEE, published: Friday July 5, 2013:

KUALA LUMPUR: Singapore-based developer Sim Lian Group Ltd has launched the second portion of its maiden project KL Trillion – a block of luxury serviced residences located along Jalan Tun Razak.

The 39-storey apartment will be one of two identical residential towers which have a combined gross development value of RM864mil. There will be 168 units of apartment in each block in eight different configurations.…The company’s subsidiary, Perumahan SLG Central Sdn Bhd, will be overseeing the construction of both towers.

……“We intend to acquire more land in Malaysia. Kuala Lumpur is always a good choice but we’re open to opportunities in Penang and Iskandar Malaysia, which is all the rage with Singaporeans now,” construction subsidiary SLC (M) Sdn Bhd director Lau Cheng Piw said…..

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red beans militiaPIGS durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

ada guna.. guna masuk kantong sendiri.. tanya kj.. sama.. satu mulut buaya satu mulut naga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive