Thursday 20 June 2013

#BLACKOUT505 !! ANWAR ARAH MACAI MACAI CETUS DARURAT ??






Urgent:

Salam, menurut info dalaman, PR rancang buat rusuhan di parlimen bermula malam ini dan akan cuba cetuskan keadaan hingga kerajaan isytihar darurat agar parlimen digantung, pihak media asing sudah siap sedia dan kapal US sudah ada standby di Indonesia. Sebab itulah Husam keluar fatwa siapa mati dalam demo di padang merbok sebagai mati syahid.
Mohon semua jangan terlibat dan minta keluarga semua jgn ikut serta segala demo dan rusuhan yg sebenarnya rancangan zionis dgn ejen2nya.

Pls feel free to translate and distribute. Prevent our peace & stability fr becoming another mayhem and civil war.

Ini antara kandungan broadcast sms yang masuk dalam telefon aku tadi.. Lepas tu terbaca pulak status si budak jiwa kacau di FB tentang kejatuhan regim Hosni Mubarak di Mesir hanya mengunakan FB..


Dan terbaca pula kenyataan terbaru dari Pengarah Jabatan Keselamatan Dalam Negeri dan Kententeraman Awam bahawa pihak PDRM akan meminta bantuan dari pihak ATM bagi menangani himpunan yang akan diadakan pada 22hb Jun ini..



Jika PDRM minta bantuan dari ATM bermakna mungkin maklumat risikan mempunyai bukti kukuh bahawa Anwar dan konco konconya akan cetuskan situasi huru hara pada himpunan berkenaan.. Memandangkan isu di Lahad Datu sudah menghantui pemimpin PR yang terlibat secara langsung, maka cetuskan huru hara dan bantuan dari negara luar boleh menyelamatkan mereka..

Pekara yang sama pernah terjadi sebelum ini ketika PR mengadakan himpunan bersih 1,2 dan 3 dimana aktiviti di Kuala Lumpur menjadi kacau bilau akibat tindakkan penyokong PR melanggar arahan polis untuk berkumpul secara aman..


Polis akan meminta bantuan tentera jika keadaan memerlukan dalam menangani pelbagai perkara yang mungkin timbul andai pembangkang meneruskan perhimpunan mereka di ibu negara Sabtu ini.

Pengarah Jabatan Keselamatan Dalam Negeri dan Ketenteraman Awam Datuk Seri Salleh Mat Rasid berkata setakat ini Polis Diraja Malaysia (PDRM) telah mengambil langkah perlu bagi menghadapi perhimpunan yang dijangka diadakan di Padang Merbok itu.

"Setakat ini PDRM masih lagi mampu untuk kekalkan keamanan (negara). Kami sentiasa berhubung dengan tentera dan sekiranya perlu tentera akan diminta turun membantu," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Upacara Tamat Latihan Asas Konstabel Orang Asli PDRM di sini hari ini.-Bernama

6 comments:

Anonymous said...

PIHAK BERTANGGUNGJAWAB MENJAGA KESELAMATAN NEGARA JANGAN BERLEMBUT LAGI DENGAN PUAK DAJAL LAHANAT INI. HENTAM BIAR MEREKA MAMPUS, BIARLAH MEREKA MAMPUS KERANA BAGI MEREKA, MAMPUS MEREKA ADALAH MAMPUS SYAHID. PUAK INI TIDAK BOLEH ADA DI BUMI MALAYSIA. KICKOUT...LAWAN BLACKOUT. KAMI AMAT BENCI KEPADA ANWAR, LKS, LGE, KS, SAFWAN ANANG, DAN SEMUA YG TERLIBAT MENGHURUHARAKAN NEGARA.

Anonymous said...

Biarkan haramjaddah2 yg tak sayang ugama, bangsa dan negara meroyan, diaorang ingat anak bib diorang akan ditanggung oleh akjubburi kalau dioran tertangkap atau ..... .

Anonymous said...

Apa sebenarnya mereka hendak,siasat dulu tenguk siapa yang betul atau tidak,jangan ikut hati aje. BN pun ada kesalahannya begitu juga Pakatan serupa aje. Pasal apa hendak ikut Mesir, tahu tak siapa punya angkara?
Islam didunia ini dikacau supaya jatuh dan gaduh sesama sendiri.

Anonymous said...

kalau dah tenat sangat, askar adalah penentu, jangan jadi sepertimana di Lahat Datu, akhirnya askar juga yang menyelesaikan, ini bukan nak "cuba try", ini adalah satu percaturan yang telah di aturkan oleh mereka yang berkenaan dengan teratur dan rapi...

Anonymous said...

Anwar adalah syaitan besar di era ini, yang cuba mejahanamkan negara demi cita_ cita peribadinya tercapai.

Anonymous said...

yang menjadi dalang adalah An-war & kuncu-kuncunya,merekalah yg punya angkara- sekiranya ada kekecohan/huru hara berlaku mereka akan menyelamatkan diri mereka.. yang menjadi mangsa adalah anak-anak muda kita yg tidak sedar diri yg mereka telah dipergunakan....nasihat saya kpd anak-anak muda dan saudara2 sebangsa ku janganlah mengambil bahagian merusuh... saya pernah "experience" rusuhan tahun 1969 ketika saya masih dibangku sekolah... ramai anak muda kita yg terkorban.. terlalu sedih..... hanya Allah sahaja yg mengetahui... Wallahualam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive