Monday 17 June 2013

PANASS !!! PEMIMPIN PAS KEDAH MACAM B**T**HHH !!! PI CERAMAH CLAIM DUIT KAT GLC !!!




Semalam aku dedahkan perangai perangai munafik pemimpin Pas dan Exco Exco Pas diberi elaun sebanyak RM 1000 hanya untuk belajar guna Ipad ( Klik Sini )

Hari ni aku nak tulis sikit cara Exco Exco Pas menghabiskan duit Kerajaan melalui GLC..

Hanya turun untuk memberi ceramah politik disekitar Kedah Exco Exco dan beberapa pemimpin yang berjawatan dalam Pas bekerja di Wisma dapat claim RM 300 satu ceramah dari GLC..

Itu baru 1 ceramah, kalau sebulan ada 20 ceramah berapa puak Pas haramjadah ni sapu ?? Mudahkan.. Itu pun belum termasuk duit duit sumbangan dari tabung milo..

Dulu masa kerajaan Pas Kedah mentadbir mereka kata tidak akan membazir wang kerajaan dan tolak segala elaun.. Tapi bila Pas dah kalah baru tau semua yang depa cakap tu PEMBOHONG.. Malah benda yang tak sepatut claim pun puak haramjadah ni claim...



Bayangkan si ZulYa Ketua blogger Pas Kedah yang duk buat propaganda, Isu, kempen media maya, strategi untuk menyerang BN ni pun di bayar sampai RM 8,000 sebulan, setengah dari Kerajaan negeri, dan setengah lagi dari MBI.

Buat kerja tak tera mana pun.. Sampai ada loyar Pas sendiri kata idea Bongkar 403 yang cetuskan oleh si Zulya ni makan diri..Kononnya nak buat last minit bagi rakyat terkejut, BN melompat nak jawab.. Last last Pas yang tersungkur..Hahaha. Bodoh punya propaganda

Itu baru Zul Ya, tak kira gaji anak buah dia yang lain. Di Kedah ni tak payah buat kerja hebat sangat pun, gaji dah di bayar tinggi lepastu boleh pulak makan angin tiap tiap tahun.Bukan dalam negara tapi oversea tuu.

Sebab tulah duit balak berpuluh puluh juta setahun yang Pas dapat tu habis macam tu saja duk bayaq benda benda karut yang diada adakan ni.. Itu baru sikit kami sentuh, belum lagi dalam bab lain. Bab berniaga pun banyak masuk angin keluar asap. Modal RM160juta, untung cuma RM2juta. Pemimpin Pas ni nak tunjuk pandai kononnya idea depa baguih.. Depa ni jenis tak pikiaq panjang pun.. Dah kata nak buat terus depa buat, tak rujuk bahagian teknikal dulu.. Bila dah keluaq modal bayak lepas tu projek lingkup depa buat bodoh saja.. Bagi alasan dalam bisnes mesti ada rugi.. Memang ada untung rugi tapi takkan sampai 5 tahun rugi setiap masa..

Bab kerugian kerugian dalam pelaburan tu sampai masa kami akan dedahkan.. Kita bongkar siapa orang Pas yang sekarng ni sudah bergelar jutawan selepas Pas menjadi kerajaan.. sampai masa kami di TMK akan korek bawa keluar untuk tatapan semua rakyat Kedah yang ditipu bulat bulat oleh Puak Puak haramjadah ni.. Ingat, ini bukan fitnah, ini sesi pendedahan perangai buruk Pas selama 5 tahun memerintah!

2 comments:

Anonymous said...

Sokong dedah jangan tak dedah meluat aku dengan puak berlagak alim ni!!!

Anonymous said...

setakat dedah saja apa barang?

dakwa terus la...

dah jadi kerajaan tak kan tak buleh cari bukti nak dakwa teruih kot?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive