Thursday 14 June 2012

TUDIAA !! SIAPA YANG TERKENA SUMPAH SEKARANG ?? ANWAR ATAU DS NAJIB ??



Isu pembelian kapal selam scorpene sekarang ni menjadi perbualan hangat apabila ianya cuba ditimbulkan lagi oleh pembangkang bertujuan untuk mengaitkan Datuk Sri Najib dengan Altantuya..Ianya hanyalah satu fitnah jahat rekaan Anwar dan sekutunya mahu menjatuhkan kreadibiliti Datuk Sri Najib..

Mungkin Anwar lupa bahawa Datuk Sri Najib telah bersumpah laknat bahawa beliau langsung tidak mengenali Altantuya seperti yang didakwa oleh Anwar..Semalam Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu YB Zulkifli Nordin mendedahkan Anwar telah mengarahkan beliau untuk mereka cipta apa sahaja bukti untuk mengaitkan Datuk Seri Najib dengan Altantuya.

Bukti yang direka hanyalah bagi memastikan kes Altantuya dapat dijadikan modal politik untuk memburukkan Datuk Seri Najib..



Pada 22 Ogos 2008, bertempat Masjid Guar Perahu.Datuk Sri Najib telah bersumpah atas nama Allah Wallahi,Wabillahi, Watallahi bahawa saya tidak terlibat dan tidak pernah mengenali wanita Mongolia sebagaimana yang dituduh sewenang wenangnya.Biarlah Allah menjadi saksi didalam Masjid Guar Perahu ini..

Sudah hampir empat tahun peristiwa sumpah berlaku,namun sampai sekarang Datuk Seri Najib terus mentadbir Malaysia dengan pelbagai pembangunan serta tranformasi yang beliau lakukan untuk negara..


Anwar pula semakin mengelabah dan tidak senang duduk dengan apa yang berlaku sekarang.. Pendedahan demi pendedahan terbongkar dari isu liwat hinggalah ke rakaman video aksi seks beliau bersama wanita China didalam sebuah hotel..

Beliau hanya menafikan tetapi sampai sekarang tidak berani bersumpah walaupun pihak polis membuktikan rakaman video itu 99.9% tulen..Beliau juga gagal untuk menunjukkan Jam Omega miliknya yang tertinggal dalam hotel berkenaan, walaupun beliau mendakwa masih memiliki jam tersebut..

Terbaru, Pendedahan berkaitan salah laku beliau semasa menjawat sebagai Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Keewangan..Anwar didakwa memiliki wang sebanyak RM 3 bilion dalam 20 akaun induk..

Sebagai pemimpin yang bermoral Anwar sepatutnya membersihkan dirinya dahulu yang mempunyai pelbagai masalah termasuk masalah peribadi, sebelum membuat tuduhan tanpa asas kepada orang lain..Ini baru sikit saja yang MTK tulis pasal Anwar..Kalau diikutkan banyak lagi penyelewengan yang beliau lakukan sebelum ni..Biarlah rakyat menilai sendiri siapa yang lebih bermaruah dan siapa pemimpin tiada maruah..

Yang jelas Datuk Seri Najib telah menafikan dirinya mengenali dengan Altantuya..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive