Thursday 14 June 2012

PANASS !!! PUAK PAS KEDAH HANTAR "ABANG LONG" NAK PUKUL FACEBOOKER !!

sekadar hiasan

Berita yang MTK dapat semalam dari seorang rakan cybertrooper TMK yang bergiat aktif dalam facebook membongkar salah laku,penyelewengan dan fitnah jahat dari pencacai pas..

Sebelum ini rakan MTK sudah beberapa kali menerima sms berbaur ugutan terhadap dirinya yang dihantar oleh orang orang yang tidak puas hati dengan siri pembongkaran yang dia lakukan..Tapi rakan MTK hanya membiarkan saja dan tak ambil kisah tentang pekara itu..

Mungkin kerana sms ugutan tidak dilayan,semalam beliau menerima satu pangilan telefon dari seseorang yang mengenalkan diri sebagai ABANG LONG..Abang Long itu mengarahkan beliau menghentikan serta merta segala apa yang ditulisnya kepada pas dalam facebook jika tak mahu dirinya di apa apakan oleh Abang Long itu..


Menurutnya beberapa kumpulan Abang Long dari kawasan lain juga akan mencari beliau jika meneruskan pembongkaran didalam facebook..Demi menjaga keselamatan diri beliau akan panjangkan kepada pihak berkuasa jika berlaku apa apa pekara yang tidak diingini.

MTK hanya mampu ketawa mendengar pekara ini..Nampaknya Pas dah mula takut dengan pendedahan yang kami lakukan di Kedah..Kami di team media kedah tidak pernah takut dan gentar dengan segala ugutan yang diterima..Pendedahan yang kami buat hanyalah untuk mencari kebenaran..Jadi Kepada puak puak pencacai low clas Pas tak payah la nak main taktik kotor ugut ugut ni..


MTK
BARU BONGKAR SIKIT TAK KAN HAMPA DAH TAKUT KOT ??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive