Thursday 14 June 2012

PANASS !!! KERAJAAN PAS KEDAH KERAJAAN SAMPAH !!!





Sampah sampah dan sampah, gambar gambar ini membuktikan kualiti Kerajaan Pas Kedah memang seperti sampah..Kotor , busuk dan merosakan pemandangan.Inilah pemandangan di sekitar Kuala Kedah yang keseluruhannya parlimen ini dikuasai oleh Pas..3 adun pas 1 Ahli Parlimen yang tidak prihatin dengan kawasan mereka..

Dua Exco Kerajaan Pas Negeri Kedah yang menjadi wakil wakyat dalam parlimen Kuala Kedah hanya mampu melihat dan tidak mengambil apa apa tindakkan untuk mengatasi masalah sistem pengurusan kutipan sampah di kawasan mereka ..








Sebelum ini pun MTK ada tulis beberapa artikel isu sampah di Kuala Kedah,Namun sehingga sekarang, masalah sampah di Kuala Kedah tidak pernah selesai..Sampah di Kedah pula semakin bertambah. Tiada sebarang usaha yang dilakukan untuk meningkatkan mutu perkhidmatan pembersihan di seluruh Kedah..

Agaknya Pas Kedah cukup suka dengan sampah , hinggakan bendera mereka pun sama seperti sampah..dan perangai perangai wakil rakyat pas dah macam sampah..Busuk hati,busuk perut dan segalanya busuk..

Sumber gambar klik sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive