Monday 9 April 2012

TERPANASS!!! BOB LOKMAN UBAH IMEJ SOKONG BN PULAK DAH ???

BOB Lokman Ketika Kempen PRU12 Di Baling.


CERAMAH BOB LOKMAN ANTARA REALITI DAN FANTASI....

BENARKAH dunia hiburan penuh dengan hipokrasi? Bekas pelawak, Bob Lokman, telah memberikan sebab mengapa beliau keluar dari dunia hiburan. Katanya, beliau sudah insaf dan tidak mahu bergelumang dengan dunia hiburan yang hipokrit. Sebab itulah beliau masuk parti politik yang gunakan lambang Islam.
Bob Lokman dalam ceramahnya di Baling, berkata dunia hiburan tidak dapat menjamin "SYURGA" dan kalau berada dalam dunia seolah hidup kita dalam kepura-puraan. becakap di hadapan kira 250 orang, ahli tegar PAS.Beliau sekarang ini bergerak dengan parti tersebut mengadakan ceramah di sana-sini.


Untuk pengetahuan anda, Bob atau nama sebenarnya Mohd Hakim Lokman, 47 tahun, telah mengumumkan keluar dari dunia hiburan untuk menjadi ahli parti PAS.

Bob memberitahu beliau keluar atas sebab-sebab itu - dunia hiburan yang hipokrasi dan beliau sudah insaf. Beliau turut menyalahkan sistem yang tidak betul.
Menyalahkan dunia hiburan 100 peratus tentulah mengundang reaksi yang tidak menyenangkan.
Lebih-lebih lagi dunia hiburan telah memberikan nafas dan kehidupan serta rezeki yang tidak putus-putus bagi sebilangan besar artis.

'Jika Bob Lokman tidak mampu bersaing dengan orang lain, janganlah salahkan industri. Bagi KK, Bob Merajuk sudah tidak ada apa untuk ditawarkan kepada industri' kepadanya.Lalu, tambahnya, soal hipokrit tidak timbul kerana terpulang pada manusia itu sendiri untuk hidup secara pura-pura atau tidak.'Hipokrit itu sendiri sebenarnya apa? Ia adalah orang yang melakukan dosa tapi berlagak baik dan dalam dunia yang dimasuki oleh Bob sekarang ini, perkara begitu banyak berlaku dengan jelas.

BOB Lokman Ketika Bercengkarama Di Baling.

Bukan KK nak mengata kat orang yang ingin merubah diri menjadi baik, tapi KK meragui keikhlasan " ustaz Bob' ini menyertai parti Politik semata-mata nak beribadah dan berbuat baik...ALANGKAH BAIKNYA KALAU BOB INI TAK MASUK DALAM PARTI POLITIK DAN BEGERAK MELALUI NGO YANG BERJUANG DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA..... SEKARANG NI PARTI POLITIK YANG BOB SERTAI BANYAK DAN MENYIMPANG DARI PERJUANGAN ASAL......
KEPADA BOB LOKMAN YANG KERAP MAI BALING.... MASIH INGATKAH LAGI APA YANG BELIAU NYTAKAN DULU SEMASA MENYERTAI KEMPEN PRU 12........ " DIMANA HIJAU DIPIJA.... BIRU DIJUNJUNG.... NAK NAFI APA LAGI...................anak baling.

'Ini memang ada dalam dunia politik sedangkan dalam dunia hiburan, kmenghasilkan lagu atau karya yang mengajak pada keamanan, kecintaan dan sayang menyayangi. Di dalamnya ada perpaduan, ada seruan untuk hidup harmoni.

P/S : KK RASA BOB KECEWA SEBAB PROJEK YANG DIA MINTA DEPA XLAYAN...... @ KETA ESTIMA YANG DIA GUNA DULU KENA TARIK KOT..................

KAMERA KUPANG

1 comment:

Unknown said...

Lepas ni masuk DAP lah pulak...

PENDUDUK FLAT 4 TINGKAT KERINCHI SIBUK PINDAH, NURUL IZZAH SENANG2 BERJOLI. Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive